Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@16:42:43 GMT

اسپانسر به شرط سرپرست در بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۳۵۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ در حالی که برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی در شهرستان‌ها از اقدامات خوب فدراسیون بسکتبال به شمار می‌رفت، نوع انتخاب سرپرست تیم‌ها باعث اعتراض شده است.
فدراسیون بسکتبال در سال ۹۷ مشکلات مربوط به ترافیک تمرینات ملی در سالن آزادی را با برگزاری اردو‌ها در شهرستان‌ها حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اسپانسر‌های شهرستانی هم به حمایت از چند تیم ملی می‌پردازند؛ اما بعد از انتخاب دو سرپرست بدون سوابق بسکتبالی از طرف این اسپانسرها، صدای اهالی اين رشته در آمده است.
مریم رشیدی سرپرست تیم بسکتبال سه نفره بانوان از باشگاه ساسان کرمان انتخاب شده که امسال حمایت از تیم‌های ملی سه نفره بانوان را برعهده داشته است. رشیدی سوابق بسکتبالی خاصی هم ندارد و همین موضوع، باعث نارضایتی جمعی از اهالی بسکتبال بانوان شده که در سال‌های قبل به دلیل قوانین منع حجاب در بسکتبال، شانس تجربه بین المللی را نداشتند و حالا با انتخاب سرمربیان جوان حتی با عنوان سرپرست هم شانس حضور کنار تیم‌های ملی را ندارند.
از طرفی محمد علی نصیرایی سرپرست تیم رامیان، نایب قهرمان لیگ نوجوانان به تازگی به عنوان سرپرست تیم نوجوانان ۲۰۱۹ معرفی شده است. در حالی که دیروز پرس و جو از فدراسیون بسکتبال حاکی از این بود که نصیرایی حکمی به عنوان سرپرست تیم نوجوانان نگرفته است، وی در هفته‌های اخیر کنار تیم ملی نوجوانان ۲۰۱۹ بوده و در فضای مجازی هم خود را به عنوان سرپرست این تیم معرفی می‌کند.
نصیرایی که سابقه فعالیت در رشته کشتی را دارد، پدر یکی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان است و همچنین با باشگاه کاله مازندران همکاری داشته که در حال حاضر از تیم نوجوانان ۲۰۱۹ حمایت می‌کند.
در حالی که پیش از این هم اعتراضاتی به نحوه انتخاب سرپرستان تیم‌های ملی وجود داشت، انتخاب نصیرایی باعث بالا گرفتن نارضایتی‌ها شده است.
علاوه بر اینکه نصیرایی سوابق بسکتبالی ندارد، حضور پسر وی در تیم ملی باعث شبهاتی در انتخاب نفرات تیم ملی می‌شود. انتخاب این بازیکن حتی در صورتی که شایستگی حضور در ترکیب نهایی تیم را داشته باشد، حواشی خاص خود را به همراه دارد.
گفته می‌شود فدراسیون بسکتبال برای بها دادن بیشتر به استان‌ها تلاش می‌کند؛ اما سوال اینجاست که آیا همکاری اسپانسر‌های شهرستانی با تیم‌های ملی بدون انتخاب سرپرست از آن مجموعه‌ها ممکن نیست؟ و آیا افرادی با سابقه بسکتبالی بیشتر در شهر‌های مزبور وجود ندارند؟
در عین اینکه فدراسیون طباطبایی در چهار ماه ابتدایی، اقدامات زیربنایی خوبی از جمله تغییر مکان فدراسیون و در اختیار گرفتن سالن افراسیابی انجام داده است، چنین انتخاب‌هایی در تیم‌های ملی هر روز بیشتر باعث حاشیه و نارضایتی در این رشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اسپانسر سرپرست بسکتبال رشيدي نصيرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم

تفریحات کریستین ویری، ستاره سابق اینتر و فوتبال ایتالیا.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • مهرداد جمشیدی سرپرست انجمن وودبال شد
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر