Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی بیانه ای از عموم مردم برای شرکت در برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و پنجاه و پنجمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: اینک در ماه پر فیض و برکت رمضان و در آسـتانه بیست ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) وپنجاه و پنجمین سـالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد که با  نام و یاد امام راحل عظیم الشأن گره خورده، مردم شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی و فرزندان برومند حضرت روح الله و وفاداران راستین  انقلاب اسلامی با  حضور در مراسم بزرگداشت آن یار سفرکرده و تجدید بیعت با آرمان های والای ایشان  و انقلاب اسلامی،   با شهدا و امام شهیدان پیمان می بندیم که ادامه دهنده راه روشن و پرنورشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی، به منظور حضوری پرشور، گسترده وآگاهانه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام  خونین ۱۵ خرداد دعوت می کند.

بر اساس این بیانیه ویژه برنامه های بیست ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در شهر بیرجند؛ دوشنبه ۱۴ خردادماه، ساعت ۱۷:۳۰ در محل مدرسه علمیه معصومیه و ساعت ۲۲:۰۰  در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب برگزار می شود.

همچنین ویژه برنامه پنجاه وپنجمین سالگرد قیام خونین شهدای ۱۵خرداد در شهر بیرجند سه شنبه ۱۵ خرداد ماه، ساعت ۱۷:۰۰ در محل سه راه اسدی- هیئت ابوالفضلی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قوامی، امام جمعه پردیسان قم برگزار می شود.

کد خبر 4313550

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مراسم ارتحال امام خمینی ره بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد شیراز یاسوج سوم خرداد فتح خرمشهر مشهد سالروز ارتحال امام خمینی خرم آباد مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند