Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی علی‌رغم توافق با این تیم هنوز قراردادش را به امضا نرسانده است. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پنجشنبه هفته گذشته در حالی خبر تمدید قرارداد مهدی کیانی با تیم تراکتورسازی منتشر شد که سایت رسمی این باشگاه واکنشی به این خبر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مهدی کیانی و رضا مهاجری خبر تمدید قرارداد را تایید کردند اما کیانی در واقع فقط برای تمدید قرارداد با تراکتورسازی به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نکرده است.

کیانی مطالبات زیادی دارد و یکی از بازیکنانی است که همیشه در تراکتورسازی کمترین دریافتی را داشته است از طرفی دیگر مالیات سال‌های اخیر مهدی کیانی هم توسط تراکتورسازی پرداخت نشده و به همین خاطر کاپیتان سرخپوشان تبریزی در یکی دو سال گذشته ممنوع‌الخروج شده است او در این سال‌ها هم با امضای تعهدنامه از کشور خارج می‌شد.

همه عواملی که به آنها اشاره شد باعث شده که مهدی کیانی علی‌رغم توافق با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد فعلاً قراردادی با این تیم امضا نکند تا تکلیفش مشخص شود.

کیانی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده که آنها حداقل بخشی از مطالبات او در سال‌های گذشته را پرداخت کنند و همچنین بدهی مالیاتی او را هم بپردازند تا وی مشکلی در این زمینه نداشته باشد و اداره مالیات مانع از خروج وی از کشور نشود.

در حالی که مهدی کیانی هنوز قراردادی با تیم تراکتورسازی امضا نکرده از روز گذشته شایعات عجیبی در مورد وی به گوش می‌رسد. در فضای مجازی شایعه شده که «مهدی کیانی که پیش از این هم با پیشنهادی از سوی تیم سپاهان اصفهان روبه‌رو شده بود در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد و مشغول مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان است».

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در واکنش به خبر حضور مهدی کیانی در اصفهان برای مذاکره با این تیم به خبرنگار تسنیم در تبریز گفت: من این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم مهدی کیانی به اصفهان نیامده و ما هم به جایی نرفته‌ایم. نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آب می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره‌ای با مهدی کیانی داشته‌اند یا خیر؟» تصریح کرد: ما با خیلی‌‌ها مذاکره می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، خطوط تولید تراکتورهای ایرانی در خارج از کشور به ۴ خط افزایش می‌یابد. تراکتورهای تولیدی ایران در رده ۱۵ کشورهای دارنده این صنعت است.

مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی ایران دارای ۲ خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان است که به زودی در دو کشور جدید دیگر نیز خط تولید تراکتور به عنوان برند ملی جمهوری اسلامی راه اندازی می‌شود.

وی ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه را به دلیل شرایط تحریمی موکول به آینده کرد و افزود: در این خطوط جدید ۲۲ مدل تولیدی سایت تبریز، تولید و هم به نیاز بازارهای داخلی خود کشورهایی که خطوط راه اندازی می‌شود پاسخگو خواهد بود و هم به کشورهای همجوار آنها صادر خواهد شد.

وحیدزاده تاکید کرد: قیمت رقابتی و بهره‌وری که با استفاده از توانمندیهای بالقوه گروه تراکتورسازی به دلیل وجود اکثر صنایع از جمله ریخته‌گری، موتورسازی، قطعه سازی و … تراکتورهای ایرانی را برای حضور در بازارهای جهانی مزیت دار کرده است.

کد خبر 6100185

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند