Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست وزیر موقت پاکستان گفت: انتخابات به موقع برگزار می‌شود و نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم برد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،  ناصر الملک نخست وزیر موقت پاکستان گفت: انتخابات به موقع برگزار می‌شود و نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم برد.

وی افزود: برگزاری انتخابات شفاف و بدون نقص اولویت دولت موقت است و قصد نداریم اعضای کابینه زیاد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک در دیدار با سفرا و شخصیت‌های مختلف اعلام کرد با کمیسیون انتخابات همکاری می‌کند و تعداد اعضای کابینه بسیار اندک خواهد بود.

ناصر الملک برای مدت دو ماه نخست‌وزیر موقت پاکستان خواهد بود. این دومین بار در تاریخ پاکستان است که دولتی در اسلام‌آباد می‌تواند دوره خود را تکمیل کند.

انتخابات پارلمانی جدید باید ظرف ۶۰ روز برگزار شود. ناصر الملک که به عنوان چهره‌ای مدافع نهادهای دموکراتیک شناخته می‌شود، کشور را تا پس از برگزاری انتخابات که احتمالا ۲۵ ژوئیه برگزار می‌شود، رهبری می‌کند.

نخست‌وزیر آتی پاکستان از سوی حزبی که اکثریت آرای انتخابات پارلمانی را به دست آورد معرفی می‌شود یا فردی که بتواند ائتلافی اکثریت را تشکیل دهد.

ناصر الملک هفتمین نخست‌وزیر موقت این کشور است و دوره دولت تحت رهبری مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز شامگاه ۳۱ می به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان نخست وزیر موقت انتخابات پارلمانی شامگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم