Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به رهبری پیامی را صادر کرد.

ایران آنلاین /متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی
سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به ملت مسلمان ایران و تمامی آزادگان راستین و حق طلبان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خردادماه در دل خود هم حرکت و قیام سرنوشت ساز و خونین 15 خرداد 1342 را نهفته دارد و هم مصیبت بزرگی چون عروج ملکوتی پیشوای نهضت اسلامی معاصر، حضرت امام خمینی (ره) را به یاد می‌آورد. امام فقیدی که به اقتدای بلنداندیشی و به فیض رهنمودهای داهیانه اش، نهضت بیداری اسلامی را به جهان صادر کرد و سرمشق شجاعت و الگویی برای ستم دیدگان و حق طلبان جهان در برابر مستبدان و مستکبرین گردید.
اگرچه ارتحال آن عالم فرزانه و مجاهد نستوه ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود اما حماسه ماندگارش در پروراندن و بارورشدن انقلاب اسلامی همواره در اذهان ملت ایران و جهان باقی خواهد ماند و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی «امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.
بعد از عروج ملکوتی آن امام فقید، به یمن انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقلال، پیشرفت و تعالی کشور استمرار یافت و ارزشها و آرمانهای والای امام خمینی (ره) با تدابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی با بالندگی و قوت تداوم یافت.
بار دیگر در روز 14 خرداد همراه با ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ضمن تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، آرمان‌ها و ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی را پاس می‌داریم.
سید محمد علی شهیدی/روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری