Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميته نقل و انتقالات سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: پيشنهاد تخصيص سه سهميه بازيکن زير 25 سال براي باشگاه‌هاي ليگ برتري فعلا در هيات رئيسه سازمان ليگ تصويب نشده است.
فريبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد وضعيت سهميه‌ بازيکنان تيم‌ها در ليگ برتر فصل آينده و اختصاص سهميه بازيکنان زير 25 سال براي تيم‌ها عنوان کرد: در حال حاضر مثل فصل گذشته تيم‌هاي ليگ برتري مجاز به جذب 18 بازيکن بزرگسال، 9 بازيکن زير 23 سال و 15 بازيکن اميد و بازيکن جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازيکنان اميد و جوانان تا زمان پايان نقل و انتقالات نيم فصل مي‌توانند به فهرست تيم‌ها اضافه شوند و محدوديت زماني در مورد بازيکنان اميدو جوانان وجود ندارد.
وي افزود: پيشنهاد برخي مربيان ليگ برتري افزودن سه بازيکن زير 25 سال به فهرست تيم‌ها بود که اين پيشنهاد به هيات رئيسه سازمان ليگ ارايه شد و در هيات رئيسه در مورد اين پيشنهاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت ولي فعلا اين پيشنهاد به تصويب نرسيده است زيرا هيات رئيسه معتقد است که بايد در مورد اين پيشنهاد کار کارشناسي بيشتري صورت بگيرد و اين پيشنهاد در جلسات آينده هيات رئيسه سازمان ليگ دوباره بررسي خواهد شد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند