Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@14:40:31 GMT

سرقت پول های نذری از امامزاده به سبک سینمایی!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۵۰۸۰

سرقت پول های نذری از امامزاده به سبک سینمایی!

دزدان حرفه ای با بیهوش کردن خادمان و نگهبانان امامزاده هاشم چندین میلیون تومان را از صندوق نذورات و ضریح امامزاده به سرقت بردند.

ایران آنلاین /چندی پیش بود که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی حکایت از سرقت عجیب از بقعه امامزاده هاشم داشت. گفته می شد سارقان در فرصتی طلایی که دوربین های حفاظتی از کار افتاده بوده است، تمامی وجوه نذری مردم را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود سارقین ساعت ۴ صبح و پس از بیهوش کردن نگهبانان و خادمین، با قطع برق دوربین های مداربسته را از کار انداخته و اقدام به بریدن و شکستن ضریح امام زاده هاشم کردند.

در همین راستا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفتگو با خزرآنلاین ضمن تایید این سرقت، گفت: جزییات این حادثه هنوز در حال بررسی است.

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه دوستان از نهادهای ذی ربط به این ماجرا ورود کرده اند، افزود: البته بقعه مبارک امامزاده هاشم مجهز به دوربین مداربسته بوده و علت و عوامل این حادثه و چگونگی سرقت در حال بررسی است./گیل خبر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش

 جلال هاشم زهی بیان کرد: با اعلام هشدار سازمان هواشناسی از روز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه تا غروب روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه نیروهای امدادی، لجستیک و پشتیبان جهت امدادرسانی در سوانح احتمالی آماده‌باش کامل هستند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش افزود: پایگاه‌های جاده‌ای و کوهستان این شعبه از نظر نیروی انسانی و خودروی آمادگی هرگونه حوادث احتمالی را دارند
 
 هاشم زهی در پایان متذکر شد: از تمامی مردم شهرستان تقاضا می‌شود از تردد غیرضرور به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی پرهیز نمایند.

وی عنوان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان