Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: طرح ترافیکی ویژه ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در کرمانشاه اعمال می‌شود. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز دوشنبه 14 خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از همین رو پلیس راهور محدودیت های ترافیکی را از ساعت 17:45 دقیقه در مسیرهای منتهی به مسجد جامع اعمال خواهد کرد.

شیری گفت: از این ساعت تا پایان شب تردد خودرو از میدان آزادی رو به خیابان مدرس، سبزه میدان، سه راه نواب و تقاطع امیرآباد ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه اظهار کرد: از شهروندان انتظار می‌رود حتی‌الامکان برای حضور در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام /  ع

R41380/P1494/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه