Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@06:12:12 GMT

رونمایی از المان ۱۵ خرداد پیشوا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۵۲۹۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سخنگوی شورای شهر و دبیر ستاد ۱۵ خرداد  گفت: راهپیمایی باشکوه روز ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا فردا سه شنبه 15خرداد از ساعت ۱۱ صبح از مقابل مسجد حضرت امام خمینی(ره) به سمت مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می شود.


احمد قمی افزود: رونمایی از المان ۱۵ خرداد پیشوا در میدان ۱۵ خرداد در حاشیه این مراسم صورت می گیرد و همچنین تجمع پایانی این راهپیمایی در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از همه مردم متدین و ولایی شهرستان دعوت می شود، جهت زنده ‌نگه داشتن قیام ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا در سال ۱۳۴۲ و میثاق مجدد با شهیدان این قیام در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیشوا المان 15 خرداد راهپیمایی میدان 15 خرداد احمد قمی دبیر ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد