Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:07:59 GMT

اعلام تمهیدات جدید ترافیکی14خرداد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۶۱۷۷

تمهیدات ترافیکی روز ۱۴ خرداد و محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای تردد وسایل نقلیه سنگین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام شد. ناطقان: سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره محدودیت‌های تردد در مراسم بزرگداشت بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه تا خاتمه مراسم تردد وسایل نقلیه سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده قدیم قم از پل شهید رجایی در بزرگراه آزادگان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تردد همه وسایل نقلیه سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم‌آباد به سمت تهران ممنوع و این‌ دسته وسایل نقلیه به سمت جاده ورامین هدایت خواهند شد.

مهماندار درباره دیگر محدودیت‌های در نظر گرفته شده در این روز اظهار داشت: از ساعت 13 این روز تا خاتمه مراسم تردد همه وسایل نقلیه به‌جز وسایل نقلیه مربوط به مراسم در محور بزرگراه شهید هاشمی و صالح‌آباد ممنوع است. علاوه بر این، تردد کلیه وسایل نقلیه در آزادراه قم-تهران به سمت تهران به جز اتوبوس‌های استان قم نیز ممنوع است.

وی افزود: اتوبوس‌های مربوط به استان‌های اصفهان و مرکزی نیز از طریق جاده حسن‌آباد به سمت پارکینگ‌های واقع در بهشت زهرا(س) هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین اعمال محدودیت در جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق (جاده سایت) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران اجرا خواهد شد. تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره) نیز باید در زمان اجرای محدودیت در روز دوشنبه تا خاتمه مراسم از مسیر آزادراه تهران ـ ساوه تردد کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تمهیدات ترافیکی ، ترافیک ، 14خرداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی ترافیک 14خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه