Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به گفته‌های کاربران با آپدیت جدید واتس‌ اپ این اپلیکیشن درگیر یک باگ جدید شده است به طوریکه نام ارسال کننده پیام در نوتیفیکیشن به نمایش در نمی‌آید.

ایران آنلاین /هفته گذشته واتس اپ درگیر یک باگی بود که  شماره‌ها کاملا مسدود نمی‌شدند و فرد بلاک شده همچنان می‌توانست، پیام بفرستد که با بروزرسانی این مشکل حل شد ولی مشکل دیگری به آن اضافه شده که کاربران آیفون فعلا با آن دست به گریبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این باگ جدید، اگر کسی پیامی بفرستد در بخش اعلان‌ها نام ارسال کننده نشان داده نمی‌شود و بنابراین برای اینکه کاربر بدانید چه کسی پیام را فرستاده مجبور است خود برنامه را باز کند. هر چند این باگ به ظاهر مشکل کوچکی به حساب می‌آید ولی خیلی از کاربران نسبت به عدم نمایش نام ارسال کننده ابراز نارضایتی کرده‌اند و به دنبال راه حل هستند.

البته یک روش برای رفع این مشکل وجود دارد؛ کافی است WhatsApp Settings را باز کرده و  روی Notifications کلیک  و Show Preview را فعال کرد. سپس باید به تنظیمات آیفون رفت و  در قسمت Notifications گزینه WhatsApp را پیدا کرد و در نهایت با کلیک روی Show Previews آن را روی حالت Never قرار داد.

فعلا گزارشی از اینکه کاربران اندرویدی با این مشکل مواجه شده‌اند به دست نرسیده و تمام اعتراضات از سوی دارندگان آی‌دیوایس‌ها بوده است.

/دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ

سرهنگ یوسف شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده‌های متعددی با موضوع سرقت از حساب بانکی افراد از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود که اکثر شکات پیام‌هایی را با عنوان دریافت کالابرگ عیدانه مرحله سوم دریافت کرده‌اند که نقطه اشتراک همه این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه بوده است.

وی در ادامه افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک جعلی ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزارهایی که در شبکه‌های اجتماعی برایتان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده، نصب نکنید و نرم‌افزارها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنید.
این مقام انتظامی همچنین با تاکید بر اینکه کاربران عزیز از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس خودداری کنند، تصریح کرد: شهروندان می‌تواند صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند

کد خبر 6081491

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!