Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@00:04:19 GMT

ساکنان غزه باید از گرسنگی و تشنگی بمیرند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۶۴۴۱

ساکنان غزه باید از گرسنگی و تشنگی بمیرند

به گزارش پارس نیوز، 

«بتسال اسموتریچ» یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد نوار غزه باید به صورت کامل بسته و محاصره شود، هیچ چیزی به آن منتقل نشود تا مردم آن از گرسنگی و تشنگی و مالاریا بمیرند؛ وی افزود: این اصلا برای من مهم نیست و  در برابر آنها تعهدی ندارم.

روزنامه‌ القدس‌العربی که به نقل از رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش داده است، در ادامه به نقل از این عضو کنست نوشت: باید وضعیت غزه را سال 1993 بازگردانیم زمانی که اسحاق رابین در چارچوب توافق اسلو، ما را از آنجا خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسموتریچ سپس به تحریک علیه حماس دست زد و گفت: اهالی غزه مسئول آنچه برایشان اتفاق می‌افتد هستند، حماس با انتخاب آنها به سر کار آمده و اکنون تنها کسانی که می‌توانند حماس را عوض کنند آنها هستند؛ ما نیز به مردم در این روند کمک می‌کنیم.

در پی امضای توافق اسلو در سال 1993، کنترل بخشی از نوار غزه به همراه بخش‌هایی از  کرانه باختری به تشکیلات خودگردان واگذار شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مالاریا حماس اسلو اسلو حماس رژیم صهیونیستی غزه مالاریا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

امتداد - با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ  2029.2  هزار میلیارد ریال اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳) به شرح زیر است:


بانک مرکزی در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌بانکی ریالی، عملیات بازار باز را به صورت هفتگی و موردی اجرا می‌کند. موضع عملیاتی این بانک (خرید یا فروش از طریق ابزارهای موجود) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی(تابا) اعلام می‌شود. متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی، نسبت به ارسال‌ سفارش‌ها تا مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی (تابا) اقدام کنند.   بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از اعتبارگیری قاعده‌مند (دریافت اعتبار با وثیقه از بانک مرکزی مطابق با ضوابط تعیین شده) مشروط به در اختیار داشتن اوراق مالی اسلامی دولتی و در قالب توافق بازخرید با نرخ سقف دالان نرخ سود (۲۴ درصد) استفاده کنند.   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • ان. بی. سی نیوز: مذاکرات آتش‌بس در غزه تقریبا متوقف شده است
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟