Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی نسیم شهر گفت: توجه و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی‌های جوانان در سال جاری در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام پیروی عضو شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان نسیم شهری، عنوان داشت: این مهم جزو برنامه‌های اصلی شورای اسلامی شهر در سال 97 می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و تاثیر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان، تصریح کرد: بدون تردید برای پیشرفت و توسعه شهر باید از جوانان با استعداد بهره گرفت و این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر است.

پیروی شهر را یک موجود زنده با نیازهای اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: متاسفانه این موضوع در دوره‌های قبلی شورای اسلامی نسیم شهر عقیم مانده بود و در این دوره سعی من و همکارانم رفع بخشی از کمبودها و کاستی‌های شهر در این زمینه‌ها می باشد.

وی همچنین در رابطه با برنامه‌های شورای اسلامی شهر برای رفع نیازهای اجتماعی و فرهنگی شهر، تشریح کرد: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برای مسائل و موضوعات مهم نظیر حمایت از ورزشکاران و نخبگان، بهبود سیمای شهری، ترافیک و توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی مطالعه و برنامه‌هایی تدوین شد که بخشی از این برنامه‌ها در شورای اسلامی نسیم شهر مطرح و تصویب گردیده است. 

عضو شورای اسلامی نسیم شهر با بیان اینکه تمام اعضای شورای اسلامی نسیم شهر بر حمایت و تجلیل از نخبگان، ورزشکاران و افتخار آفرینان شهر اتفاق نظر دارند، اظهار داشت: در سال جاری و در اولین قدم از چند ورزشکار و قهرمان ملی ساکن نسیم شهر از جمله امیر ولی‌پور، اوجاقلو و خانم زهرا مطهر که در عرصه بین‌المللی افتخار آفرین بودند و همچنین پیمان مرادی و رسول دهقان‌نژاد مربیان تیم ملی کشتی تجلیل خواهد شد.

وی درپایان باتوجه به اینکه ارتباط بیشتر و بهتر با جوانان و استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار دارد، افزود: برنامه‌ریزی شده تا در زمان‌ها و مکان‌های مختلف در سطح شهر جلسات و نشست‌های هم اندیشی جوانان با شورای اسلامی شهر شهر برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شده و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال