Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:19:28 GMT

«دورایمون» باکس آفیس آخر هفته چین را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۷۴۳۴

«دورایمون» باکس آفیس آخر هفته چین را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پویانمایی «دورایمون فیلم ۲۰۱۸: جزیره گنج نابیتا» که در روز جمعه افتتاح شد با حضور یک گربه آبی بزرگ که بیش تر در کمدی ها و سریال های تلویزیونی دیده شده بود توانست در سه روز اخیر ۲۴.۳ میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد. این در حالی است که بیش از نیمی از فروش فیلم معادل ۱۳ میلیون دلار تنها در روز جمعه بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روز یکشنبه، رقابت تنگاتنگی میان پویانمایی «دورایمون»  و فانتزی چینی «تاکی عاشق تو خواهم بود» شکل گرفته است. فیلم «تاکی عاشق تو خواهم بود» در سه روز اخیر به فروش ۱۵.۹ میلیون دلار دست یافته است. پیش بینی می شود این فیلم بتواند برای دومین هفته متوالی صدرنشین باکس آفیس کشور چین شود، این فیلم در  مدت ۱۷ روز به مجموع فروش ۱۱۰ میلیون دلار رسیده است.

«انتقام جویان: جنگ ابدی» محصول کمپانی دیزنی با ۱۳.۹ میلیون دلار در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است. «انتقام جویان: جنگ ابدی» پس از ۲۴ روز از زمان اکرانش ۳۵۴ میلیون دلار بدست آورده است.

«زیردریایی خوشحال کوچک: ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا» و «آینه جادویی ۲» نیز از روز عید بچه ها سود بردند و توانستند فروش خوبی بدست آورند. «زیردریایی» در این سه روز با کسب ۹.۱ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و «آینه جادویی ۲» هم توانست ۲.۵۱ میلیون دلار بدست آورد.

اسپین آف «جنگ ستارگان» با نام «سولو» به کارگردانی ران هاوارد نیز به رقم فروش ۲.۱ میلیون دلار رسید و پس از ده روز از زمان اکرانش ۱۴.۹ میلیون دلار بدست آورد.

«یک مکان ساکت» با ۱.۸ میلیون دلار در جایگاه هفتم این فهرست قرار گرفت. این فیلم نیز به فروش ۳۱.۷ میلیون دلار در مجموع رسید.

جایگاه هشتم به فیلم ایتالیایی «کاملا غریبه» با فروش ۱.۵۱ میلیون دلار اختصاص یافت این فیلم در مجموع ۶ میلیون دلار فروش کرده است.

در جایگاه نهم این فهرست پویانمایی استرالیایی «دایناسور محبوب من» قرار دارد این پویانمایی در چهار روز اول نمایشش به رقم فروش ۹۹۰ هزار دلار دست یافت.

در مکان دهم این فهرست نیز فیلم علمی تخیلی «رمپیج» با فروش ۶۵۰ هزار دلار جای گرفت. این فیلم پس از ۵۲ روز از زمان اکرانش به رقم فروش ۱۵۵ میلیون دلار دست یافته است.

کد خبر 4313711

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن باکس آفیس چین تئاتر ایران فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی رادیو انیمیشن موسیقی پاپ نقاشی تلویزیون سازمان صداوسیما کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم
برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فدق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند
ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم
سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم
ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی
در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل