Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۵۰ بسته غذایی توسط موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان بین نیازمندان کردکویی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ کاظم نجار مدیرعامل موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی ۵۰  سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان از جمله ایتام در این شهرستان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سبد کالا شامل اقلامی مانند برنج، آرد، روغن، قند، چای، رب، پنیر، سویا، ماکارونی، دستمال کاغذی، نمک و مواد شوینده است.

نجار با بیان اینکه هر بسته غذایی به مبلغ ۸۰ هزار تومان تهیه شده است، بیان کرد: اقلام مورد نیاز این اقدام خداپسندانه جمعا با ۴ میلیون تومان اعتبار اهدایی خیران خریداری شده است.

مدیر موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی با اشاره به سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در بین بزرگان اسلام تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای احیای این ارزش‌ها است که باید به آن توجه کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه این موسسه ان شاءالله در طول سال در حوزه های مختلف اقدامات خیرخواهانه ای انجام خواهد داد، اظهار داشت: لذا از خیرین محترم و بزرگوار که همیشه حامی نیازمندان بودند تقاضا می کنیم تا در این راه خداپسندانه حامی و همراه ما باشند تا بتوانیم قدم های بزرگی برای نیازمندان شهرمان برداریم.

این جوان خیر در خاتمه از تمامی خیرانی که در این اقدام خداپسندانه نقش داشتند قدردانی بعل آورد.

گفتنی است؛ موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی پیش از این نیز اقدامات خیرخواهانه دیگری داشته که احداث خانه با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، قربانی کردن چند رأس گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان و ایتام، توزیع بسته های غذایی و اهداء لوازم ورزشی به گروه های ورزشی مختلف.

ناگفته نماند؛ خیرانی که تمایل دارند در راستای اجرای هر چه بهتر اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه با این موسسه همراه باشند می توانند کمک های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱ بنام موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی واریز نمایند.

تصاویری از آماده سازی بسته های غذایی:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: حجاج نیک‌اندیش بیت الله الحرام استان در اقدامی زیبا و خداپسندانه به کمک یک خانواده نیازمند در سمنان می‌آیند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ حاجی استان سمنان برای یک خانواده با دو یتیم یک خانه می‌سازند، افزود: هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از نقاط استان تقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند تأمین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت با کمک خیران به آنها داده می‌شود.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان در حج امسال حضور دارند.

چتری با بیان اینکه تصمیم ساخت خانه برای دو کودک یتیم در استان به صورت خودجوش توسط حجاج بیت الله الحرام استان گرفته شد، افزود: حجاج استان سمنان با این اقدام یک خانواده را صاحب خانه خواهند کرد.

وی از پرداخت هزینه ساختن یک واحد مسکونی برای دو یتیم توسط حجاج استان سمنان خبر داد و افزود: این اقدام زیبا جریان ساز حرکتی نیک اندیشانه خواهد شد.

کد خبر 6095915

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود