Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه شعر سپید «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست»، ششمین دفتر شعر زنده‌یاد افشین یداللهی است که از 60 شعر کوتاه و بلند تشکیل شده است. این دفتر چهارمین مجموعه شعر سپید یداللهی و گزیده‌ای از آثار منتشر نشده اوست.

ایران آنلاین /با توجه به فوت زنده‌یاد افشین یداللهی در اسفندماه سال 95 (سال کبیسه) موسسه انتشارات نگاه قصد داشت تا نام این کتاب را «سال کبیسه» بگذارد اما با توجه به درخواست خانواده زنده‌یاد یداللهی قرار شد که نام کتاب به «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست» تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در زمان حیات زنده‌یاد افشین یداللهی و زیر نظر وی توسط رضا عزیزی جمع‌آوری شده بود. پیش از این نیز مجموعه ترانه‌ها و کارهای اجرا شده زنده‌یاد یداللهی با عنوان «جنون منطقی» به وسیله رضا عزیزی جمع‌آوری شده بود.

در یکی از کارهای این کتاب می‌خوانیم:
«خاطره‌هایم را فراموش کنم
آزوهایم هست
همیشه
برای سوختن چیزی پیدا می‌شود
نگران زمستان نباش
کنارم بنشین
فقط به من دست‌نزن
می‌سوزی
چه احساسی خواهی داشت
اگر بفهمی
نارفیق‌ترین آدم زندگی کسی هستی؟
لبخند
یا
هیچ...؟»

مجموعه شعر «خاطره‌هایم را فراموش کنم، آرزوهایم هست»، ششمین دفتر شعر زنده‌یاد افشین یداللهی در 112 صفحه، شمارگان 1500 نسخه و به بهای 10 هزار تومان از سوی موسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.

موسسه انتشارات نگاه، ناشر مجموعه آثار زنده‌یاد افشین یداللهی پیش از این مجموعه، پنج اثر «روز شما یک عشق/مجموعه سپید»، «جنون منطقی/مجموعه ترانه»، «امشب کنار غزل‌های من بخواب/ مجموعه غزل»، «مشتری میکده‌ای بسته/ مجموعه سپید» و «حرف‌هایی که من باید می‌گفتم و تو باید می‌شنیدی/ مجموعه سپید» را منتشر کرده بود./ایبنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

مهرداد صدقی نویسنده مجموعه کتاب های «آبنبات» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «آبنبات لیمویی» تا پیش از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نسخه نهایی «آبنبات لیمویی» را اسفندماه سال گذشته به انتشارات سوره‌مهر تحویل دادم و در فرآیند انتشار قرار گرفته است.

وی افزود: در«آبنبات لیمویی» خوانندگان همچنان ماجراهای محسن را دنبال می‌کنند. محسن حالا تحصیلاتش را در دانشگاه گرگان به پایان رسانده و می‌خواهد ازدواج کند.

صدقی با اشاره به اینکه «آبنبات لیمویی» آخرین جلد از سری مجموعه آبنبات‌ها خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه داستان «آبنبات لیمویی» در روزگار کنونی می‌گذرد، فعلا قصد ندارم این مجموعه را ادامه دهم و می‌خواهم داستان‌نویسی را با ژانرهای دیگر ادامه دهم.

پیش از این، سه رمان طنز «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات دارچینی» و «آبنبات نارگیلی» از این نویسنده توسط انتشارات سوره مهر عرضه شده است.

کد خبر 6087373 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد