Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی انتحاری صبح امروز به گردهمایی علمای افغانستان را به شدت محکوم کردبهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار انتحاری  و تروریستی امروز در نزدیکی محل برگزاری گرهمایی صدها تن از علمای افغانستان که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.

قاسمی اظهار داشت: در روزی که علمای همه بلاد افغانستان گردهم آمده بودند تا درباره صلح در افغانستان و محکومیت ترور و خشونت در این کشور گفتگو کنند دستان پلید تروریست های جنگ طلب جنایتی دیگر آفرید تا ندای حق طلبانه و صلح خواهی عالمان دین از سرتاسر این کشور که پیام انسانیت، رحمت و شفقت و مبارزه با خصومت و خشونت و تروریسم و اقدامات انتحاری، به گوش مردم افغانستان و سایر ملل نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت هولناک، صلح پایدار در افغانستان را در گرو وحدت و هوشیاری دولت و ملت افغانستان از همه اقوام و مذاهب خواند تا بتوانند از این دوران نا خواسته و پر آشوب و پر تلاطم عبور نمایند. جمهوری اسلامی ایران چون همیشه در کنار دولت و ملت دوست و همسایه خود افغانستان برای هرگونه یاری و همراهی و کمک به بازگشت آرامش و امنیت خواهد ایستاد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سخنگوی وزارت خارجه اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم