Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@09:04:32 GMT

انصارالله: ۲۰۱۸ سال حملات موشکی علیه عربستان است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۹۰۱۳

انصارالله: ۲۰۱۸ سال حملات موشکی علیه عربستان است

به گزارش "تنا"، "مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: ما راه "شهید صالح الصماد" رئیس سابق شورای عالی سیاسی انصارالله یمن را ادامه می‌دهیم و همانطور که او گفت سال ۲۰۱۸ سال موشک‌های بالستیک خواهد بود و ما به شلیک موشک‌ها علیه عربستان ادامه می‌دهیم.
وی گفت: وزارت دفاع باید اعتماد خود به ارتش را بازیابد و سطح عملکرد را افزایش دهد تا بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المشاط بر اهمیت حمایت از تمامی مردم و تقویت نقش ارتش و ادامه بسیج و آماده‌باش تأکید کرد.
رژیم سعودی از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ حملات همه‌جانبه خود به یمن را با هدف سرکوب جنبش مردمی انصارالله و بازگرداندن "عبدربه منصور هادی" رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد که طی این مدت هزاران شهروند بیگناه یمنی به‌شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.
مدتهاست که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز نظامیان سعودی به کشورشان و کشتار مردم و تخریب زیرساخت‌های آنها، مواضع نظامیان سعودی را در عمق خاک عربستان هدف قرار می‌دهند و تاکنون در چندین نوبت با موشک‌های دوربرد خود، سعودی‌ها را غافلگیر کرده‌اند.  

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است

رهیر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آمار بالای شهدا و زخمی‌ها در غزه گفت، حملات برنامه‌ریزی‌شده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه در واقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

به گزارش ایسنا، «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی روز پنجشنبه خود گفت: نسبت شهدا و زخمی‌های غزه نزدیک به ۶ درصد از جامعه ساکن غزه را تشکیل می‌دهد و این بالاترین درصد کشتار در عصر حاضر است.

الحوثی گفت: حملات برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه درواقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمن اسرائیلی هر روز مردم را فلسطین را با تمام ابزارهای کشتار جمعی و گرسنگی دادن و شیوع بیماری‌های واگیردار هدف قرار می‌دهد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هر روز به شیوه‌های خود برای به قتل رساندن مردم ساکن نوار غزه تنوع می‌بخشد، گفت: دشمن اسرائیلی با پخش صدای فریاد کودکان از پهپادها که در حال کمک خواستن هستند، مردم غزه را فریب داده و آنها را هدف قرار می‌دهند.

الحوثی در ادامه گفت: این دشمن بیمارستان‌ها را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده و در آنها مرتکب جنایاتی چون اعدام کادر درمان و بیماران می‌شود، در هیچ نقطه‌ای از جهان نشنیدیم جنایاتی در این سطح از جنایات فجیع دشمن اسرائیلی انجام شود.

رهبر انصارالله یمن افزود: با شناسایی گورهای دسته جمعی در داخل بیمارستان ناصر مشخص شد که دشمن پیکرهای شهدا را مثله کرده و اعضای بدن آن‌ها را به سرقت برده است.

او ادامه داد: دشمن به شکلی گسترده به شیوه گرسنگی دادن ادامه می‌دهد و بیمارستان کمال عدوان هر روز ۵۰ کودک دچار خشکی و کمبود غذا را پذیرش می‌کند.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟