Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@19:17:17 GMT

حکیم زیاش نزدیک به باشگاه آاس رم ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۹۰۱۴

حکیم زیاش نزدیک به باشگاه آاس رم ایتالیا

هافبک مراکشی احتمالا به رم می پیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آاس رم در آستانه نهایی کردن قرارداد حکیم زیاش قرار گرفته است.

این هافبک مراکشی تا سال ۲۰۲۱ با تیم آژاکس هلند قرارداد دارد و به نقل از De Telegraaf، مونچی مدیر ورزشی رم یکی از هواداران حکیم زیاش است و باشگاه هلندی نیز آمادگی فروش وی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت قرارداد این هافبک مراکشی با آاس رم احتمالا ۵ ساله خواهد بود و مدیر برنامه های او در تلاش است تا انتقال موکلش را به پایتخت ایتالیا نهایی کند. انتظار می رود وی در ازای مبلغ ۳۰ میلیون یورو پیراهن جالوروسی را بر تن کند. حکیم زیاش در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی مراکش به میدان خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آاس رم آژاکس مونچی آاس رم آژاکس مونچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟

دیوید استوکلر قره‌باغی به عنوان یک مهاجم ایرانی که حالا با تابعیت دانمارکی در فوتبال ایتالیا بازی می‌کند، موفق شده در سطح جوانان همراه با تیم کرمونزه به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و به تیمش کمک کرده تا صدر نشین این لیگ باشد. او با ۱۹ سال سن به عنوان چهره‌ای که مادری اتریشی و پدری ایرانی دارد در فوتبال ایتالیا مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح این لیگ قرار گرفته است.

او در گفت‌وگویی با ما درباره شرایط این فصل صحبت کرد و گفت: من در پریماوره A۲ بازی می‌کنم و به گونه‌ای ما یک سطح دیگر هم به عنوان A۱ داریم. البته این به معنای صعود و سقوط نیست. سقوط کردن شما را به سطح B می‌برد و اکنون در این سطح از بازی کردن راضی هستم.

او ادامه داد: من بچگی به فوتبال علاقه داشتن و فکر می‌کنم سه ساله بودم که فوتبال را شروع کردم. در خانواده، برادر بزرگتر من هم فوتبالیست حرفه‌ای است و بنابراین می‌دانید که باهم ارتباط خوبی داشتیم. من از سطح نونهالان شروع کردم و خیلی سریع عاشق فوتبال شدم. پدرم همیشه به من یاد می‌داد که چگونه فوتبال بازی کنم و برای تماشای فوتبال بازی کردن من به زمین می‌آمد. من در دوران فوتبالم همیشه از حمایت خانواده برخورد دارم و از زمانی که در آکادمی هم بازی می‌کردم، پیشنهاد‌های زیادی دریافت می‌کردم.

وی افزود: برای پیشرفت به AB دانمارک رفتم و سه سال در سطح جوانان بازی کنم. دنبال فرصت بودم تا در این تیم بازی کنم که سپس کرمونزه من را خواست و من فورا قبول کردم.

این بازیکن جوان درباره پدر ایرانی خود توضیح داد: پدرم همیشه به فوتبال علاقه زیادی داشت. هر زمان خانه بودیم، فقط فوتبال تماشا می‌کردیم و او همیشه تماشاگر بازی‌های من و برادرم بود. پدر من و خانواده‌اش اهل تبریز هستند و بنابر این تیم مورد علاقه آن تراکتور است.

وی افزود: اگر قرار به انتخاب یک تیم ایرانی بود، فکر می‌کنم تراکتور را انتخاب می‌کردم. تمام خانواده من اهل تبریز هستند، بنابراین حدس می‌زنم، برای رفتن به این تیم بله بگویم. من سه بار به ایران رفتم و همیشه در تبریز بودم. آخرین بار ۳ یا ۴ سال پیش بود که به آنها سر زدم.

دیوید همچنین به برادر بزرگترش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: من از سن بسیار پایین شروع کردم و این تقصیر او بود. برادر من یک بازیکن حرفه‌ای است و همیشه به او نگاه می‌کردم. او یک الگو برای من بوده و همیشه می‌خواستم مثل او بازی کنم. من حتی به‌خاطر او مهاجم شدم و همیشه برای مشاوره به او مراجعه می‌کنم، چون برای من جواب دارد.

آقای گل سطح جوانان فوتبال ایتالیا تاکید کرد: خیلی سری آ را دنبال می‌کردم، اما حالا که اینجا هستم، می‌بینم که مردم بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم عاشق فوتبال هستند. به هر رستورانی که می‌روید، صحبت فوتبال است. در دانمارک بیشتر باید روی توپ فشار بیاورید و بیشتر یک دفاع تهاجمی انجام می‌دهیم، اما در ایتالیا، دفاع کردن و ایستادن در زمین خودی بیشتر است. اینجا نسبت به دانمارک فیزیکی‌تر و تاکتیکی‌تر است و این همان دلیلی است که باعث شده عاشق اینجا باشم. 

او ادامه داد: من همیشه کریستین اریکسن را دوست داشتم. او بازیکن درخشانی است که در سری آ و لیگ برتر بازی کرده و از هر کسی که در دانمارک بزرگ شده، درباره فوتبال بپرسید او را می‌شناسد.

این مهاجم ۱۹ ساله درباره وضعیت خودش با کرمونزه گفت: من از مدت‌ها قبل در تمرینات تیم اصلی حاضر شدم و با حضور بالاردینی نکات بسیار زیادی از او و دستیارانش یاد گرفتم.

او درباره انتخاب از بین سه تیم اتریش، دانمارک و ایران توضیح داد: هر بازیکنی به جام جهانی فکر می‌کند و ایران و دانمارک دو تیمی بودند که در جام جهانی‌های بیشتری حضور داشتند. البته در یورو اتریش حاضر است، اما بیشتر دانمارک و ایران هستند که مردم آنها را می‌شناسند. امیدوار هستم روزی ایران و دانمارک در جام جهانی بازی کنند، اما فقط در فینال (با خنده). تا به حال هیچ فدراسیونی با من تماس نگرفته و من فقط به فوتبال باشگاهی فکر می‌کنم تا آنقدر خوب باشم که بتوانم در فوتبال ملی درخشان باشم. من بسیار مشتاق خواهم بود که به تیم ملی ایران بازی کنم، اما اکنون تمام تمرکزم بر فوتبال باشگاهی است.

وی افزود: در دانمارک و ایتالیا پیگیری بازی‌های ایران سخت است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا با آنها همراه باشم. به‌خصوص در تورنمنت‌های بزرگ آنها را تماشا می‌کنم. من بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را تماشا کردن و همان‌قدر که بعد از پیروزی مقابل ولز خوشحال شده بودم، از شکست مقابل آمریکا و حذف شدن ناراحت بودم.

البته اگر در بازی با آمریکا همان انرژی و تفکرات بازی با ولز وجود داشت قطعا بهتر بود، اما گذشته.

او اضافه کرد: مهاجمان ایران مثل طارمی و آزمون را که در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند، بازیکنان مورد علاقه من هستند و هر دوی آنها را هر هفته دنبال می‌کنم. طارمی در پورتو گل‌های زیادی زده و کار‌های بزرگی انجام داده است. سردار هم می‌دانید که در تیم بزرگی بازی می‌کند و در ایتالیا همیشه به او نگاه می‌کنم.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم