Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی و ایام شهادت حضرت علی(ع) ظهر امروز با حضور محبان حضرت علی و عاشقان روح الله شهرستان بشرویه در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی و ایام شهادت حضرت علی(ع) ظهر امروز با حضور محبان حضرت علی و عاشقان روح الله شهرستان بشرویه در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حجت الاسلام شریفی" کارشناس مذهبی و روحانی اعزامی طرح هجرت ماه مبارک رمضان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنان علی (ع) و ارتحال جانگداز امام راحل ؛با اشاره به شخصیت برجسته حضرت علی بیان کرد:حضرت علی نسخه منحصر به فرد است که دنیا دیگر نظیر او را ندیده است، انچنان که در شجاعت ،بردباری، عدالت، مردانگی ،ولایتمداری و دین داری بی نظیر است.

کارشناس مذهبی و سخنران مراسم تصریح کرد: حضرت علی (ع) با شجاعت تمام در شامگاهی که میدانست افرادی برای کشتن پیامبر به خانه او می ایند،بر بستر حضرت محمد خوابید و جانفشانی کرد و این فقط یک نمونه از اوج شجاعت و فداکاری این امام همام است.

شریفی افزود:حضرت علی در زهد،علم،سیاست،دیانت،ایستادگی در برابر ظلم بی نظیر است و باید مسلمان با پیروی از سیره امام علی،شیعیان واقعی راهش باشند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با پیروی از سیره امیرالمومنان توانست حکومت فاسد شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را به یاری مردم سرنگون کند بیان کرد:اگر عنوان میکنند که حکومت پهلوی سلطنتی" فاسد "بود،حقیقتا به معنای واقعی اینچنین بود و مملکت مسمانان را به دست کسانی سپرده بودند که علاوه بر اینکه از سوادی بهره نبرده بودند بلکه بجز ظلم و جنایت و فساد اخلاقی و اقتصادی درباری و برباد دادن سرمایه های کشور هیچ دستاوردی نداشتند.

کارشناس مذهبی  با اشاره به اینکه باید در جاده ولایت فقیه که امام راحل ان را ترسیم کرده اند حرکت کنیم بیان کرد: اگر به دنبال حل مشکلات هستیم نیاز به همت بلند،اعتماد به نیروی داخلی و ایجاد وحدت زیر چتر ولایت داریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سالروز ارتحال امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند