Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:18:29 GMT

پژمان جمشیدی همبازی شهاب حسینی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۰۱۹۸

پژمان جمشیدی همبازی شهاب حسینی شد

فرهنگ > سینما - برنا نوشت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» به کارگردانی امیرحسین ترابی در تهران آغاز شد.

پژمان جمشیدی که هم اکنون دو فیلم پرفروش «لونه زنبور» و «تکزاس» را در اکران دارد و به تازگی بازی اش در فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی به پایان رسیده جدیدترین بازیگری است که حضورش در «لابیرنت» قطعی شده تا در این فیلم برای نخستین بار همبازی شهاب حسینی و ساره بیات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزاله نظر هم دیگر بازیگر فیلم است.

فیلمبرداری «لابیرنت» که مضمونی اجتماعی دارد پس از مدتها دورخوانی و تمرین به تازگی در تهران آغاز شده است.

ترابی سال ها به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان در عرصه سینما فعالیت داشته و «لابیرنت» نخستین ساخته سینمایی او‌ محسوب می شود.

58243

 

 

کلید واژه‌ها : پژمان جمشیدی - شهاب حسینی - بازیگران سینما و تلویزیون ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پژمان جمشیدی شهاب حسینی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو

یک محقق ایرانی در تحقیقی جالب با استفاده از آنتوسیانین، کورکومین و نسبت بهینه آنها بر روی بستر نانوفیبرکیتین موفق به تولید جوهر و نشانگر حساس به پی‌اچ برای پایش فساد میگو با چشم غیرمسلح شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محقق ایرانی برای پایش تازگی غذاهای دریایی با فناوری نانو و مواد گیاهی، جوهر هوشمند سبز ساخت.

اسماء وردیان؛ محقق مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مشهد در تحقیقی جالب با استفاده از آنتوسیانین، کورکومین و نسبت بهینه آنها بر روی بستر نانوفیبرکیتین موفق به تولید جوهر و نشانگر حساس به پی‌اچ برای پایش فساد میگو با چشم غیرمسلح شد.

در این طرح جوهر هوشمند سبز از ضایعات پوسته میگو (نانوفیبرهای کیتین) و ترکیب دو رنگدانه طبیعی کورکومین و آنتوسیانین بدست آمده از گلبرگ زعفران برای پایش تازگی میگو در طول مدت نگهداری در یخچال ساخته شد. این جوهر هوشمند حتی پس از نگهداری به مدت شش ماه در دماهای مختلف همچنان پایدار بودند.

ساخت نخستین محصول آلوپلاستیک استخوانی با فناوری نانو در دنیا

غذاهای دریایی به عنوان منبع غنی از ویتامین‎ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب غیراشباع بخش مهمی از سبد غذایی هستند. این غذاها حتی در شرایط نگهداری مناسب نیز مستعد فساد هستند و پایش تازگی آن‎ها ضروری است.

برچسب‎‌های هوشمند با قرار‌گیری در محیط بسته‌بندی می‌توانند به صورت خودکار فعال شده و به مصرف‎کننده اطلاعات بصری در خصوص سلامت و تازگی محصول ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی