Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@14:55:55 GMT

تعطیلی اداره‌های کرمان در پی افزایش ریزگردها

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۰۲۸۶

سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی مستقر در شهر کرمان به استثنای مراکز درمانی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز تعطیل شد.

وی افزود: تعطیلی ادارات شهر کرمان به دلیل افزایش شدید شاخص‌های آلایندگی هوا و به استناد دستورالعمل اجرایی شرایط ویژه آلودگی هوا در این شهر انجام شد ضمن آنکه تشخیص تعطیلی ادارات در سایر شهرستان‌های استان به عهده فرمانداران به عنوان روسای شورای مدیریت بحران گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان نیز گفت: در کرمان دید به دو کیلومتر رسیده که در یک ساعت قبل یک و نیم کیلومتر بود و اکنون وضعیت بهتر شده است.

"میترا یاوری" در گفتگو با خبرنگار ایسنا درباره وضعیت هوای استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در شهر‌های شهداد، سیرجان، شهربابک، زرند، کرمان، رفسنجان، انار و بم کاهش دید و خیزش گرد و خاک را داریم.

وی افزود: در کرمان دید به ۲ کیلومتر رسیده که در یک ساعت قبل یک و نیم کیلومتر بود و اکنون وضعیت بهتر شده است.

یاوری تصریح کرد: در ساعات آینده هوای کرمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط غبار آلود و برخی ساعات گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهر‌های شرقی استان شاهد طوفان شن هستیم، گفت: اکنون دمای هوای شهر کرمان ۲۵ درجه است که پیش بینی می‌شود در گرم‌ترین ساعات به ۳۸ تا ۳۹ درجه برسد. پیش‌بینی می‌شود در روز‌های پایان هفته وزش باد و گرد و خاک را به ویژه در روز پنجشنبه داشته باشیم.

ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین،علی ملاشاهی روز چهارشنبه  اظهار کرد: از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گرد و خاک برای شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، از پوشش گلخانه‌ها و سقف های موقت محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: وضع جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتا پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • سرعت باد در منطقه سیستان افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آسمانی صاف همراه با افزایش سرعت باد برای استان یزد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • افزایش نسبی دمای هوای تهران
  • پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان
  • هوای بهاری در مازندران