Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:45:50 GMT

اهواز| جاعلان ۲۰۰ میلیون چک پول دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۰۸۲۶

اهواز| جاعلان ۲۰۰ میلیون چک پول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۲ جاعل ۲۰۰ میلیون چک پول دستگیر شد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر عباس‌زاده" اظهار داشت: در پیشکایت یکی از شهروندان شهرستان باغملک مبنی بر خرید از مغازه وی با چک پول جعلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی 2 جاعل چک پول ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

عباس‌زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 400 قطعه چک پول به مبلغ 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 10 مالباخته متهمان را شناسایی کردند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به خرید از مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری با چک پول‌های جعلی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست: در هنگام دریافت چک پول و اسکناس به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کرده تا در دام سودجویان که اقدام به چاپ اسکناس تقلبی می‌کنند گرفتار نشوند.

وی تاکید کرد: در صورت روبه‌رو شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله گفت:در پی کسب خبری مبنی بر جعل مدارک شناسايی توسط دو نفر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستان افزود:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان مربوطه را شناسايی و باهماهنگی قضایی آنها را يک عمليات دستگير کردند.

فرمانده انتظامی سلسله گفت:متهمان در تحقيقات انجام شده و بررسی اسناد و مدارک به جرم خود مبنی بر جعل ۱۷ فقره اسناد و مدارک ساختمانی اعتراف و به همراه پرونده تحويل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند