Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همزمان با سالگرد رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي، قيام تاريخي 15 خرداد، شهادت اميرالمومنين علي (ع) و روز قدس بيش از 60 فيلم سينمايي و تلويزيوني از شبکه‌هاي مختلف سيما پخش مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از فارس، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «کيلومتر 14»، «صنوبر»، «ستاره باران»، «ترم زمستاني»، «سکوت خدا»، «اروند»، «فرشتگان قصاب»، «شکارچي شنبه»، «بيست و چهار»، «ابو زينب»، «چتر سفيد»، «اوقات مشترک آنها»، «قصه‌ها و واقعيت‌ها»، «آواز گنجشک‌ها»، «گيلعاد»، «روباه»، «برکت»، «سيانور»، «درياچه ماهي»، «فيلادلفي»، «انگشتر»، «قانون و اخلاق»، «گوي بخار 1 و 2»، «بازي مهره سفيد»، «خرس بزرگ» «يک اسم»، «ساعت 25»، «دره شيرهاي سنگي»، «اشنوگل»، «سايه‌هاي شهر»، «برگي براي زيتون»، «افسانه ماردوش 2»، «افسانه ماردوش 3»، «تام ساير»، «اتوبوس شب»، «نيلا زنده است»، «بالابان»، «بازمانده»، «تنهاي تنهاي تنها»، «اتاق سهام»، «سرب»، «کشتي ياماتو»، «پاپيون»، «يک تکه نان»، «تا جايي که پايم توان رفتن دارد»، «من سم هستم»، «قدمگاه»، «معدن»، «خرس»، «اليور تويست»، «رنگ خدا»، «دوئل»، «سرزمين فراواني»، «بيگانگان»، «قيام»، «خاکستر و برف»، «برف‌پيما»، «نور آتش»، «داستان توکيو»، و «شک معقول» دوشنبه تا جمعه 14 تا 18 خرداد ماه از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*************************************
شبکه يک سيما
فيلم تلويزيوني «ستاره باران» به کارگرداني بهمن زرين‌پور، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 9 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي عبدالرضا اکبري، قاسم زارع و مينا جعفرزاده به ماجراي قيام پانزده خرداد و وقايع پس از دستگيري حضرت امام خميني (ره) پرداخته شده است.
*************************************
فيلم تلويزيوني «ترم زمستاني» به کارگرداني رضا بهشتي، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: دانشجويي به‌نام اميرمسعود در سال 1342 پس از مدت‌ها به ايران بازمي‌گردد. او هر چه تلاش مي‌کند خبري از دوست قديمي‌اش بگيرد، کمتر به نتيجه مي‌رسد. طولي نمي‌کشد که درمي‌يابد عوامل مرموزي هر چه نشان از دوست او وجود داشته را پنهان کرده‌اند و حکومت در ناپديد شدن او نقش داشته است. امير مسعود همچنين مي‌فهمد مادرش با نزديکترين دوست پدرش، سرهنگ عضدي ازدواج کرده و اين مسأله او را پريشان مي‌کند....
هومن سيدي، فريبا متخصص، رسول نجفيان و حميد مظفري بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «سکوت خدا» به کارگرداني راما قويدل، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 9 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
خلاصه داستان فيلم از اين قرار است که: رعنا کمالي به‌عنوان پرستار وارد خانواده محموديان مي‌شود. نرگس محموديان زني 50 ساله است که سال‌هاست به دليل بيماري ناشناخته‌اي که بعد از سفر به مدينه عارضش شده رنج مي‌برد! نرگس دو فرزند به نام‌هاي اميرمحمد و هدي دارد. هدي با مهندسي به‌نام حامد ازدواج کرده است. رعنا عراقي و متولد کربلاست. اميرمحمد پس از آن که همسرش او را ترک کرده مدتي دچار افسردگي شده و به‌تازگي از بيمارستان مرخص شده است. هدي مخالف حضور رعناست چون معتقد است عراقي‌ها بهداشت مناسبي ندارند اما وقتي مي‌بيند مادر حس خوبي دارد و ديگر از مردن حرف نمي‌زند رضايت مي‌دهد....
در اين فيلم، پروانه معصومي، بهناز جعفري، امير آقايي و مهسا کرامتي نقش‌آفريني کرده‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «اروند» به کارگرداني پوريا آذربايجاني، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي مهدي آقاخاني، طناز طباطبايي و مهرداد صديقيان خواهيم ديد: يونس جانباز اعصاب و روان، بيست و هفت سال پس از پايان جنگ هنوز هم با خاطره هم‌رزمانش روزگار مي‌گذراند. همراه شدن او با يک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌اي را در اين جريان سيال ذهن وارد مي‌کند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «فرشتگان قصاب» به کارگرداني سهيل سليمي، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 9 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: فرهاد و گيسو زن و شوهر افغاني که منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه‌اي گرفتار مي‌شوند. گيسو معلم مدرسه است و فرهاد در کمپ سازمان ملل که در افغانستان مستقر است به عنوان مترجم مشغول کار است. يک گروه صهيونيستي که در کار قاچاق اعضاي بدن کودکان در افغانستان فعالند به کمک نيروهاي ارتش آمريکا به مدرسه‌اي که گيسو در آن درس مي‌دهد حمله کرده و فرهاد تلاش مي‌کند تا گيسو و شاگردانش را از خطر برهاند...!
دارين حمزه، ستاره پسياني و محمدرضا غفاري در اين فيلم هنرنمايي کرده‌اند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «شکارچي شنبه» به کارگرداني پرويز شيخ طادي، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي علي نصيريان و اميريل ارجمند خواهيم ديد: در يک بندرگاه اسرائيل، زني يهودي که پس از مرگ همسرش، با يک مرد مسيحي ازدواج کرده است، کودک خود را درپي اقدامات حقوقي و اصرارهاي زياد پدربزرگش براي مدت کوتاهي به وي مي‌سپارد. پدربزرگ کودک که يکي از سران جريان فکري صهيونيسم است در جواب نگراني‌هاي مادر، وعده مي‌دهد که او يک ماه بيشتر اينجا نمي‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست بماند!
*************************************
فيلم سينمايي «ابو زينب» به کارگرداني علي غفاري، جمعه 18 خردادماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم خانواده عامر از شهداي معروف لبنان به تصوير کشيده مي‌شود. آنها در برابر اشغال رژيم صهيونيستي مقاومت زيادي مي‌کنند. محور اين فيلم سينمايي مادر اين شهيد بزرگ لبناني با بازي «کارمن لبس» است که به مدت15 سال خبر شهادت فرزند 19 ساله‌اش را از مردم، شوهر و فرزندانش مخفي نگه مي‌دارد.
*************************************
شبکه دو سيما
فيلم تلويزيوني «اوقات مشترک آنها» به کارگرداني جمال سيدحاتمي، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 8 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
خلاصه داستان فيلم از اين قرار است که: يونس کارمند بانک و خانواده‌اش در حال آماده شدن جهت رفتن براي خريد جهيزيه براي نرگس (دختر خانواده) هستند. اين امر در حالي است که آنها مدت‌ها منتظر وامي بودند که قرار بود يونس از بانک محل کار خود بگيرد. روز گرفتن وام، عمه پيش يونس آمده و سهمش را از خانه پدري از وي مطالبه مي‌کند....
مسعود کرامتي، مهري السادات آل آقا، مهدي صباغي و شيرين اسماعيلي بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
فيلم سينمايي «قصه‌ها و واقعيت‌ها» به کارگرداني حجت قاسم‌زاده‌اصل، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 8 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي مهدي هاشمي، آتنه فقيه نصيري و امين زندگاني خواهيد ديد: احمدي در پي احضار بي‌موقع رييس اداره‌اش و در مسير رفتن به محل کار با يک تريلي حامل آهن تصادف کرده و کشته مي‌شود. در اين ميان با آدم‌هايي آشنا مي‌شويم که به نوعي در اين حادثه نقش داشته‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «آواز گنجشک‌ها» به کارگرداني مجيد مجيدي، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
اين فيلم به داستان مرد ساده و ميانسالي به‌نام کريم مي‌پردازد. وي در يک مزرعه پرورش حيوانات کار مي‌کند و شيفته شتر مرغ‌هاست و ارتباط رواني و عاطفي با آنها برقرار کرده است! بر حسب اتفاق يکي از شتر مرغ‌ها از مزرعه فرار مي‌کند؛ کريم چند روزي به جست‌وجو اما موفق به يافتن آن نمي‌شود و درنتيجه از کار اخراج مي‌شود و اين بهانه‌اي مي‌شود که براي اولين بار به شهر برود و در شهر از طريق مسافرکشي با موتور سيکلت امرار معاش کند....
رضا ناجي، کامران دهقان و حامد آغازي در اين فيلم نقش‌آفريني کرده‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «گيلعاد» به کارگرداني حسن سهيلي‌زاده، جمعه 18 خردادماه ساعت 8:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم با هنرمندي حسين ياري، شهرام عبدلي و سپيده خاوري خواهيم ديد: مرد جواني به‌نام بن‌حورگوريو که يهودي و ايراني‌الاصل است؛ (در سال 1340تحت عنوان تاجر وارد ايران شده است) از ايران به اسرائيل مي‌رود و ساره همسرش را رها مي‌کند. او بعد از چند سال برمي‌گردد و فصلي مباشر بن‌حورگوريو نيز خانه و مغازه‌هاي مردي به نام حاج رمضان مشتاق را براي بن‌حور تصاحب مي‌کند و در اصل بن‌حورگوريو مي‌گويد که گيلعاد (جايي که خداوند در تورات به يهوديان وعده داده است) محلي است نزديک دماوند و او مي‌خواهد زمين‌هاي آنجا را تصاحب کند...!
*************************************
فيلم سينمايي «روباه» به کارگرداني بهروز افخمي، جمعه 18 خردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
اين فيلم درباره يک مامور اسرائيلي است که براي دور جديد ترور دانشمندان اتمي به ايران فرستاده مي‌شود. اين مامور ورزيده تنها کار مي‌کند و از همکاري آدم‌هاي فريب خورده و يکبار مصرف استفاده مي‌کند که تا آخرين لحظه از ماموريت خود خبر ندارند. يک موتور سوار مسافرکش در دام او مي‌افتد و نادانسته براي ترور تعليم مي‌بيند....
آرش مجيدي، مرجان شيرمحمدي و حميد گودرزي بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
شبکه سه سيما
فيلم سينمايي «سيانور» به کارگرداني بهروز شعيبي، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم درباره گروه مجاهدين در دهه‌ي پنجاه در ايران و افرادي است که در آن زمان در دل اين گروه سازمان يافته فعاليت مي‌کردند. در بين آنها امير و هما دو جوان بودند که عاشق يکديگر بودند و قصد ازدواج داشتند اما هما بعد از ورود به تشکيلات از امير که دانشجوي دانشکده افسري است جدا مي‌شود و حالا بعد از گذشت چند سال يکديگر را در جايگاه مجرم و حاکم ملاقات مي‌کنند....
در اين فيلم پدرام شريفي و هانيه توسلي هنرنمايي کرده‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «درياچه ماهي» به کارگرداني مريم دوستي، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
اين فيلم نگاهي به وقايع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روايت مي‌کند که در نقطه مشترکي به يکديگر مي‌رسند و در اين ميان عشق گمشده‌اي پيدا مي‌شود.
افشين هاشمي، ستاره اسکندري و لاله اسکندري در اين فيلم هنرنمايي کرده‌اند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «فيلادلفي» به کارگرداني اسماعيل رحيم‌زاده و سيدمجتبي اسدي‌پور، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 10 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم درباره گروهي است که براي انجام فعاليت بشردوستانه تصميم مي‌گيرند تا آذوقه و وسايل پزشکي را از طريق تونل‌هاي زيرزميني گذرگاه رفح به محاصره شدگان غزه برسانند.
علي اوسيوند، محمد عمراني عزت اله جامعي و فلور نظري بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
شبکه چهار سيما
فيلم سينمايي «انگشتر» به کارگرداني سيدجمال سيدحاتمي، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما روي آنتن مي‌رود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: يونس دانشجوي عمران است که با موتور به عنوان پيک کار مي‌کند. او در يکي از روزها کنار راه آهن يک انگشتر پيدا مي‌کند و در همان روز يک ماشين به موتور او مي‌زند. موتور او کاملا از بين مي‌رود. راننده ماشين به‌نام حاج حسين پشت فرمان دچار حمله قلبي شده و يونس او را به بيمارستان مي‌رساند. داخل ماشين مقدار زيادي پول نقد هست که يونس به آنها دست نمي‌زند. حاج حسين براي تشکر از يونس براي او يک موتور جديد مي‌خرد و او را در شرکت عمراني خود استخدام مي‌کند. يونس که تصور مي‌کند اين اتفاقات بر اثر شانس و به‌دليل انگشتر است؛ آن را به صاحبش که يک جوان نابيناي روستايي است برنمي‌گرداند. انگشتر تبرک کربلا بوده که به مرد جوان نابينا از طرف پدرش به ارث رسيده است....
در اين فيلم امير جليلي، عيسي يوسفي و بهرام ابراهيمي نقش‌آفريني کرده‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «قانون و اخلاق» به کارگرداني ماتئو کاسويتس، جمعه 18 خردادماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روي آنتن مي‌رود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي ماتئو کاسويتس و ماليک زيدي آمده است: ساکنين سياه‌پوست کلدونيا-مستعمره فرانسه- به‌دليل رفتار خصمانه‌اي که با آنها مي‌شود؛ تقاضاي استقلال کرده؛ در پي آن بسياري از اطرافيانشان را از دست مي‌دهند. آنها که شاهد از بين رفتن فرهنگ و آداب و رسوم قديمي‌شان توسط دولت فرانسه هستند، براي کسب استقلال سرزمينشان شورش مي‌کنند که اين موضوع در نهايت با دخالت نيروهاي ويژه سرکوب گشته کليه اهالي آن به طرز وحشيانه‌اي از بين مي‌روند تا اين دست اقدامات براي هميشه خاموش گردد بي‌آنکه فرياد اهالي آن به گوش رسد...!
*************************************
شبکه پنج سيما
فيلم تلويزيوني «بازي مهره سفيد» به کارگرداني حسن لفافيان، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 20:45 از شبکه پنج سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با هنرمندي پژمان بازغي و رامتين خداپناهي خواهيم ديد: يکي از اساتيد به‌نام دانشگاه استاد فروزان، در زمينه انرژي هسته‌اي فعاليت چشمگيري دارد. پسرجوان دانشجويي به‌نام يوسف اميني، تلاش مي‌کند که پايان‌نامه‌اش را، استاد مطالعه کند. اما موفق نمي‌شود. تا اينکه با مينا يثربي که از دانشجويان دکتر و درضمن خواهرزاده اوست، آشنا مي‌شود و از طريق ايجاد علاقه با وي سعي مي‌کند که به استاد نزديک شود. پليس مطلع است که يک جاسوس از مرز عراق وارد کشور شده و قصد خراب‌کاري دارد. آنها متوجه مي‌شوند که يوسف اميني هويت جعلي اين جاسوس است....
*************************************
انيميشن سينمايي «خرس بزرگ» به کارگرداني اسبن تافت جاکوبسن، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 9:10 از شبکه پنج پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است: يوناتان و سوفيا خواهر و برادري هستند که براي ديدن پدربزرگشان به روستايي که در کنار جنگل بزرگي واقع شده مي‌روند. سوفيا ناپديد مي‌شود و يوناتان براي پيدا کردنش به جنگل مي‌رود و متوجه مي‌شود که سوفيا با خرس بزرگي دوست شده که شکارچي قصد کشتنش را دارد آنها به خرس بزرگ کمک مي‌کنند که از دست شکارچي فرار کند؛ ولي شکارچي قصد ندارد که از اين شکار صرف نظر کند و در نهايت خودش را به کشتن مي‌دهد و بچه‌ها نزد پدربزرگشان برمي‌گردند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «يک اسم» به کارگرداني بيژن ميرباقري، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: مريم و حامد زن و شوهري هستند که بچه‌دار نمي‌شوند و قرار است به طريق روش IVF بچه‌دار شوند. آنها براي اين عمل راهي مي‌شوند ولي در راه تصادف کرده و حامد مي‌ميرد. زني به نام مستوفي به آنها کمک مي‌کند و حامد را به بيمارستان مي‌رساند. مريم بعد از چند روز به ديدن دکترش نوشين مي‌رود و از او مي‌خواهد که عمل را انجام دهد ولي او از انجام دادن اين عمل با توجه به شرايط پيش آمده مطمئن نيست....
پريوش نظريه، سحر دولتشاهي، الهام کردا و کامران ملکي بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
شبکه شما
فيلم تلويزيوني «ساعت 25» به کارگرداني مسعود آب‌پرور، دوشنبه 14 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.
اين تله‌فيلم در مورد پسري به‌نام طاها است که بعد از هجده سال به ايران بازمي‌گردد ولي هيچ‌کس منتظر او نيست؛ چرا که خانواده‌اش وي را شهيد مي‌پندارند. اما در اين بين، فرزند او هنوز پدرش را فراموش نکرده است....
در اين فيلم تلويزيوني؛ امين تارخ، افسانه چهره‌آزاد، پريوش نظريه و شاهرخ فروتنيان هنرنمايي کرده‌اند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «دره شيرهاي سنگي» به کارگرداني مجتبي اسدي، سه‌شنبه 15خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.
«دره شيرهاي سنگي» روايتي است از زبان ريحانه که بعد از گذشت چهار دهه به‌همراه پسر خود حامد به دره‌اي که زادگاهش در آنجا واقع است برگشته و روزگار کودکي و مبارزات پدربزرگ خود، خدايارخان و پدرش پهلوان حيدر و مادرش گل‌بهار را عليه رژيم ستم شاهي مرور مي‌کند.
جعفر دهقان، ولي‌الله مؤمني، زهره حميدي و کاظم افرندنيا در اين فيلم بازي کرده‌اند.
*************************************
فيلم سينمايي «اشنوگل» به کارگرداني علي سليماني و هادي حاجتمند،، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: يونس به‌عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عمليات در حالي که در صدد حفر تونلي در منطقه عملياتي بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سي سال اطلاعاتي به دست مي‌آيد که نشان مي‌دهد احتمالاً يونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقين قرارگاه اشرف با دشمن همکاري کرده است...!
در اين فيلم، کاوه سماک‌باشي و برزو ارجمند بازي کرده‌اند.
*************************************
فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي شهر» به کارگرداني مرتضي آتش‌زمزم، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.
در اين فيلم آيدا ظاهرا در سانحه‌ي قايقراني کشته شده و داستان با مراسم تدفين او آغاز مي‌شود. در بازگشت به گذشته مشخص مي‌شود که وي عليرغم ميل خانواده با ميشل ابوفاضل ازدواج کرده است. در ادامه جاسوسان صهيونيستي، ميشل را تهديد به قتل همسرش مي‌کنند و از او مي‌خواهند کيف حاوي اورانيوم غني شده را با خود به تهران ببرد تا چهره ي جمهوري اسلامي ايران از اين طريق مکدر شود. طي درگيري‌ها و عمليات نيروهاي امنيتي لبنان، اين جاسوسان از عملي کردن قصد خود باز مي‌مانند...
*************************************
فيلم تلويزيوني «برگي براي زيتون» به کارگرداني وحيد درخشش‌فر، جمعه 18 خردادماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.
داستان فيلم «برگي براي زيتون»،‌ از اين قرار است که در يکي از روستاهاي قم در مدرسه‌اي که يک کلاس واحد براي دخترها و پسرها وجود دارد، مسابقه‌اي برپا مي‌شود با عنوان نامه‌اي براي کودکان فلسطيني. از اين رو معلم کمي در مورد اختلافات قديمي بين اسرائيلي‌ها و فلسطيني‌ها توضيح مي‌دهد و از بچه‌ها مي‌خواهد آنچه را دوست دارند، طي نامه خود به کودکان بنويسند.
پريسا گل‌دوست و محبوبه ارمياتي در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
*************************************
شبکه کودک
انيميشن سينمايي «افسانه ماردوش 2» به کارگرداني حسين مرادي زاده، سه‌شنبه 15 خردادماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در اين انيميشن خواهيم ديد: جمشيد به جام جهان‌بين دست يافته و با مَرداس فرزند ناخلف «ضحاک» درگير مي‌شود، شيطان بر شانه‌هاي ضحاک بوسه مي‌زند و مارهايي بر شانه‌ي او مي‌رويد...!
*************************************
انيميشن سينمايي «افسانه ماردوش 3» به کارگرداني حسين مرادي زاده، چهارشنبه 16 خردادماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
خلاصه داستان اين انيميشن از اين قرار است که: آبتين، به جرم تيراندازي به سوي ضحاک، بي‌گناه به دار آويخته مي‌شود؛ درحالي‌که تير را شخص ديگري انداخته بود. همزمان با اين واقعه همسر او فرانک، پسري بدنيا مي‌آورد و نام او را فريدون مي‌گذارد. فرانک به‌خاطر فرمان ضحاک که دستور قتل عام کودکان را صادر کرده بود، به کوهستان و جنگل مي‌گريزد تا جان فريدون را نجات دهد، اما در جنگل با سواري ناشناس روبه‌رو مي‌شود...
*************************************
فيلم سينمايي «تام ساير» به کارگرداني هرماين هانتگبورت، پنج‌شنبه 17 خردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
تام ساير، پسري نوجوان، ماجراجو و خيال‌پرداز است. دوست صميمي او هاک، پسر مرد دائم‌الخمري است که اهالي دهکده تمايلي به دوست شدن او با ساير کودکان دهکده را ندارند، اما تام هاک را بسيار دوست دارد و اغلب ماجراجويي‌هايش را با او سرمي‌گيرد.رت اکينز و مارک ويلس بازيگران اين فيلم هستند.
*************************************
انيميشن سينمايي «بازمانده» به کارگرداني احسان طاهري، جمعه 18 خردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
داستان اصلي انيميشن درباره فرحان، يک نوزاد فلسطيني است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته مي‌شوند. روايت قصه انيميشن «بازمانده»، همان داستانِ فيلم سينمايي بازمانده اثر سيف‌الله داد است.
*************************************
شبکه اميد
فيلم سينمايي «اتوبوس شب» به کارگرداني کيومرث پوراحمد، دوشنبه 14 خرداد ماه ساعت 18 از شبکه اميد پخش مي شود.
«اتوبوس شب» درباره نوجوان رزمنده‌اي به نام عيسي است که بايد چند اسير عراقي را به پشت جبهه منتقل کند ولي در راه با مشکلاتي رو‌به‌رو مي‌شود.
مرحوم خسرو شکيبايي، محمدرضا فروتن، مهرداد صديقيان، کوروش سليماني، اميرمحمد زند و الناز شاکردوست از جمله بازيگراني هستند که در اين فيلم سينمايي ايفاي نقش کرده‎اند.
****************************************
فيلم تلويزيوني «نيلا زنده است» به کارگرداني سعيد اسدي، سه شنبه 15 خرداد ماه ساعت 18 به روي آنتن مي رود.
اين فيلم داستان زني به نام فروغ است که سرپرستار بخش آي.سي.‌يو بيمارستاني است. سامان پسر فروغ دچار نارسايي قلبي شده و در ليست پيوند قرار دارد. روزي دختري به نام نيلا را که دچار مرگ مغزي شده به بخش مي‌آورند و فروغ تلاش مي کند تا از مادربزرگ نيلا رضايت بگيرد و بتواند با قلب نيلا، پسر خود را از مرگ حتمي نجات دهد. مادربزرگ نيلا زماني رضايت مي‌دهد که فروغ علائم بازگشت حيات را در نيلا مي‌بيند، اما آن را کتمان مي‌کند. عمل پيوند با موفقيت انجام مي‌شود و حال سامان رو به بهبود مي‌رود، اما فروغ دچار آشفتگي و پشيماني شديد روحي شده و ...
عسل بديعي، زهره صفوي، آرشام طالبي در اين تله فيلم بازي کرده اند.
****************************************
فيلم تلويزيوني «بالابان» به کارگرداني سيدرضا صافي، چهارشنبه 16 خرداد ماه ساعت 18 از شبکه اميد پخش مي شود.
داستان اين فيلم درباره شاهين نوجواني هيجده ساله و ساکن بندر بوشهر است. او که سال ها پيش پدرِ محيط بانش را در مواجهه با قاچاقچيان پرنده از دست داده، اکنون به واسطه مشکلات و شرائط پيچيده زندگيِ خانوادگي، بر سر يک دوراهي وفاداري به شغل پدر يا پا گذاشتن در راه قاتلين قرار گرفته است. تلاش شاهين در روياروئي با طبيعت و حوادث خشنِ پيرامونش، ماجراهاي اين فيلم را رقم مي زند.
محمدحسين دريابگرد، صادق زارعي، ايرج صغيري، حيدر مظفري، آريا بهرام نژاد و مريم رنجبر از جمله بازيگران اين فيلم هستند.
****************************************
انيميشن «بازمانده» به کارگرداني احسان طاهري، پنج شنبه 17 خرداد ماه ساعت 18 به روي آنتن شبکه اميد مي رود.
داستان اين انيميشن درباره فرحان، يک نوزاد فلسطيني است که پدر و مادرش توسط اشغالگران قدس کشته مي‌شوند ....
****************************************
فيلم سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» به کارگرداني احسان عبدي‌پور، جمعه 18 خرداد ماه ساعت 18 پخش مي شود.
در اين فيلم خواهيم ديد: عبدالکريم معروف به رنجرو پسرکي بوشهري است که در يکي از روستاهاي اطراف نيروگاه اتمي بوشهر زندگي مي‌کند. او با پسرکي روسي، که پدرش از مهندسان روسي نيروگاه است دوست مي‌شود؛ اما تحولات جهاني به ويژه پرونده هسته‌اي ايران و واکنش‌هاي اطرافيان، دوستي صادقانه و بي‌آلايش آنها را تهديد مي‌کند...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد