Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم دارالمومنین دزفول مراسم احیا از نخستین شب از لیالی قدر را در جوار مزار مطهر شهدا، گلزار شهیدآباد این شهرستان به این امید که با استمداد از ارواح مطهر شهیدان والامقام مورد توجه بیشتر حضرت باری تعالی حق قرار گیرند برگزار کردند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، همزمان با نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان مراسم سوگواری ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) با حضور عاشقانه شهدا و خانواده‌های معزز شهدا در جوار قبور شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهر شهیدپرور دزفول که با شهدا انس و الفتی خاصی داشته‌اند ترجیح می‌دهند این شب‌های معنوی را در کنار شهدا و با یاد آنها احیاء داشته و از خدای منان خواستار شده تا به حرمت شهدا مورد توجه و غفران هر چه بیشتر حضرت حق قرار گیرند.

مکانی که آکنده از بوی شهدایی که یادآور نام دلاور مردان دوران هشت سال دفاع مقدس است. این مراسم که با حضور جوانان و مردم شهیدپرور شهرستان دزفول برگزار شد. در ادامه تصاویری را از این مراسم نظاره گر باشید.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: ماه مبارک رمضان امسال با بهار طبیعت همزمان بود و همزمان با ماه مبارک رمضان جلسات قرائت قرآن در اقصی نقاط شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

وی از برپایی یک هزار جلسه قرآنی در کاشان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: یکی از طرح‌هایی که امسال داریم طرح "زندگی با آیه‌ها" بوده است و یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری مراسم شب‌های قدر است که 700 مراسم در اماکن با محوریت مساجد و محلات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه محوریت حضور جوانان و نوجوانان است، ابراز داشت: تعداد زیادی از عزیزان با شور و هیجان خاصی حضور دارند؛ برگزاری مراسم‌های مختلف نظیر افطاری، مناجات‌خوانی به صورت ویژه و خاص از جمله مراسم‌های ماه مبارک رمضان است.

وی ضمن اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه بسته‌‌های معیشتی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کرسی‌های تلاوت قرآن بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ایام ماه مبارک رمضان است و امیدواریم این طرح در تمامی مساجد نهادینه شود و پیش‌بینی شده است یک هزار و 800 کرسی تلاوت به تعداد شهدای کاشان برپا شود.

برگزاری آیین شب‌های قدر در 1400 مسجد لرستان

حجت‌الاسلام بصیرتی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی در هر مسجد چهار کرسی تلاوت برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم این جلسات با حضور پرشور مردم برگزار شود و بهره‌مندی کامل از جلسات کرسی تلاوت قرآن توسط شرکت‌کنندگان صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • مکان‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در شیراز
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود