Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنان آزاد تیم گفتیم برای مذاکره بیایند و آنهایی که نیامدند مهم نیست چون کسی را به زور نگه نمی‌داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اولتیماتوم ۴۸ ساعته باشگاه پرسپولیس به کمال کامیابی‌نیا و اینکه این بازیکن فقط تا امروز فرصت دارد تا به پیشنهاد این باشگاه جواب مثبت دهد، عنوان کرد:

نظر خاصی در این مورد ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات‌مان را با بازیکنان آزاد تیم انجام دادیم و فرصتی هم برای آنها برای پاسخ دادن‌شان تعیین کردیم. اگر نیامدند هم مشکلی پیش نمی‌‌آید و مهم نیست چون ما به زور کسی را نگه نمی‌داریم.

حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این سوال که چنانچه حضور فرشاد احمدزاده در باشگاه لهستانی منتفی شود او شانسی برای بازگشت به پرسپولیس خواهد داشت یا نه؟ گفت:

در مورد بازیکنی که از تیم رفته صحبتی نمی‌کنیم و کاری به او نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مذاکرات با سروش رفیعی برای بازگشت به این تیم خاطرنشان کرد:

اجازه دهید در مورد نفرات مدنظرمان هیچ صحبتی نکنیم چرا که اگر ما از بازیکنی نام ببریم آن وقت یکسری دنبال آنها افتاده و کار ما را خراب می‌کنند. ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم و کارمان را بی‌سروصدا پیش می‌بریم تا انشاالله اتفاقات خوبی رخ دهد. برای ما اولویت نفرات آزاد خودمان هستند و اگر رفتنی شدند آن وقت نفرات دیگری جانشین‌شان خواهند شد.

حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به نگرانی‌های هواداران بابت آینده پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا گفت:

دغدغه هواداران را درک می‌کنیم و اتفاقا دغدغه ما بیشتر از آنهاست. سعی می‌کنیم کارمان را با وجود مشکلاتی که در مسیرمان قرار دارد پیش ببریم.

حمیدرضا گرشاسبی راجع به اینکه عده‌ای می‌گویند برخی باشگاه‌ها با رسانه‌ای کردن خرید‌های تیم‌شان در نیمه شب به نوعی خواسته‌اند با توجه به محرومیت پرسپولیس بازیکنان جدید خود را به رخ باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بکشند، اظهار داشت:

این مسائل مهم نیست. اجازه دهید آنها از این کارشان خوشحال باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم اردوی خود را در کدام کشور اروپایی برگزار خواهد کرد؟ گفت:

در این مورد وقت کافی داریم و برانکو هم هنوز به ما اعلام نکرده که در کجا اردوی خارجی خود را برگزار کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی