Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:54:06 GMT

امام خمینی(ره) مختص قشر خاصی نبود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۲۹۸۶

امام خمینی(ره) مختص قشر خاصی نبود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در شهرستان رزن برگزار شد.

امام جمعه رزن در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) به یاری خداوند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده افزود: لشکرهای قدرتمند جهان پیش امام(ره) به زانو درآمدند و این به‌خاطر کمک باری تعالی و حمایت مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم یادبود امام نشان‌دهنده آن است که امام خمینی(ره) برای همه بود و مختص قشر خاصی نبود.

امام جمعه رزن یادآور شد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری این کشور بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جایی از جهان شناخته شده نیست و کشور ما تا ابد مدیون امام خمینی(ره) است و به لطف خدا تا ظهور امام زمان(عج) انقلاب ما پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/خ

 امام خمینی(ره) برای همه بود و مختص قشر خاصی نبود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب