Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: امام راحل با الگوگيري از مشي سياسي حضرت امير (ع) هيچگونه نرمش و کرنشي در برابر دشمنان انقلاب نداشت و همين صلابت و استقامت از ايشان يک شخصيت مبارز و سياستمدار بي بديل ساخت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين محمدنقي لطفي عصر دوشنبه در آئين گراميداشت ارتحال امام خميني(ع) اظهار کرد: امام راحل از همان بدو ورود به مبارزات و فعاليت هاي سياسي عليه رژيم منحوس پهلوي و حاميان شرقي و غربي اش از مواضع قاطعانه خود براي احياي اسلام ناب و ايجاد انقلابي بر مبني تعاليم الهي کوتاه نيامدند و تسليم فشارها نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بعد از پيروزي انقلاب نيز با وجود فتنه بني صدر، جنگ تحميلي و فتنه آن شيخ ساده لوح و‌ اطرافيانش امام انقلاب را با رهبري هاي الهي گونه خود به پيش راندند و در برابر دسايس و توطئه هاي خارجي و داخلي متزلزل نشدند و در مقابل زياده خواهان خودفروخته به فرهنگ غرب نرمش و کرنش نشان ندادند.
امام جمعه ايلام يادآور شد: همان اندازه امام خميني (ره) در برابر دشمنان باصلابت و ‌نفوذناپذير بودند اما پيوندي عميق با توده مردم کشور خود، مستضعفان و آزادي خواهان جهان داشتند و با وجود 10 سال زعامت و 29 سال که از وفات ايشان گذشته همچنان يک چهره و رهبري محبوب در بين مردم ايران و جنبش هاي آزادي خواه جهان هستند که اين گونه محبوبيت در کمتر رهبر و سياستمداري وجود دارد.
حجت الاسلام لطفي اظهار کرد: صداقت، ساده زيستي، هدف والاي خدايي، پرهيز از سياسي بازي و سياسي کاري از امام خميني (ره) چهره اي ماندگار و شخصيتي بي بديل ساخت که همچنان اين پيوند عميق مردمي با وجود رحلت ايشان هنوز به قوت خود باقي است.
وي تاکيد کرد: در سطح بين المللي نيز وجود جنبش هاي آزادي خواه که در نقاط مختلف جهان شکل گرفته و به مبارزه عليه استبداد مي پردازند، وامدار تعاليم الهي گونه و گفتمان و سياست هاي امام راحل در سطح جهان اشاعه يافته است.
امام جمعه ايلام با بيان اينکه امام راحل در اوج اقتدار و محبوبيت اما مظلوم بود، گفت: امام همواره از وجود افراد بي بصيريت و کوته فکري که درکي درست از اوضاع نداشتند و خواسته يا ناخواسته در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام بودند، نگران و دل ريش بودند و به مسئولان و کارگزاران نسبت به اين گونه افراد هشدار مي دادند.
نماينده ولي فقيه در استان ايلام اظهار کرد: سياست، گفتمان، منش و اهداف امام راحل يک ميراث جاودان و ماندگار شفاف و روشن از ايشان است که توسط رهبر فرزانه انقلاب تداوم يافته و مردم و مسئولان با پيروي از منويات ايشان بايد اهداف انقلاب و امام را ادامه دهند تا موجب ياس و نااميدي دشمنان شوند.
وي تاکيد کرد: دشمنان داخلي و خارجي تلاش زيادي دارند که با نفوذ فرهنگي مردم و مسئولان را از امام و رهبري و گفتمان آنها جدا سازنند و جريان امام زدايي را در جامعه رشد دهند در حاليکه بايد مردم و مسئولان با بصيرت و درايت در دام اين جريانات سطحي برگرفته از القاهاي غربي نيفتند.
در اين آيين که با حضور مسئولان ارشد استان، مديران دستگاه هاي اجرايي، نظامي و جمع زيادي از مردم ولايت مدار ايلام در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر ايلام برگزار شد ياد شهداي 15 خرداد سال 61 ايلام و نيز ضربت خوردن حضرت اميرالمومنين (ع) گراميداشته شد.
7172/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌ عظیم اسدزاده ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است.

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد.

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و گفت: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذره‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

کد خبر 6095134

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند