Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@11:47:22 GMT

مدل کفپوش هاي اپوکسي

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۵۴۵۶

مدل کفپوش هاي اپوکسي

خبرگزاري آريا -
نمونه هايي از جديدترين مدل طرح هاي کفپوش هاي اپوکسي


مدل طرح هاي کفپوش هاي اپوکسي


کفپوش هاي سه بعدي


کفپوش هاي اپوکسي به رنگ قرمز


کفپوش هاي شيک اپوکسي


کفپوش هاي جديد اپوکسي


کفپوش هاي اپوکسي سرويس بهداشتي


طرح هاي شيک کفپوش هاي اپوکسي

طرح هاي ساده کفپوش هاي اپوکسي
گردآوري : بخش مد بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید سین‌های سفره هفت‌سین را می‌دانید؟

فواید سین‌های هفت سین را می‌دانید؟ جالب است که بدانید قرار گرفتن هر کدام از این خوراکی‌ها در سفره هفت‌سین بی دلیل نیست و هر کدام از آنها نماد یک چیز هستند. با زی‌سان همراه باشید.

پیشنهاد: سین‌های هفت سین نماد چیستند؟

زی‌سان: یکی از رسوم کهن ایرانیان در نوروز، پهن کردن سفره هفت‌سین است. در سفره هفت‌سین خوراکی‌های سالمی که با حرف (س) آغاز می‌شوند قرار داده می‌شود و معمولاً ریشه گیاهی دارند. ایرانی‌ها از دیرباز باور داشتند در سال نو ۷ فرشته مقرب به زمین می‌آیند و بر سر سفره نوروزی کنار یکدیگر حضور پیدا می‌کنند و به همین دلیل سفره نوروزی نقش بسیار مهمی برای اعضای خانواده و حتی درگذشتگان آنها دارد.

جالب اینجاست که ۷ خوراکی به نیت عدد مقدس ۷ که هر کدام خواص بسیاری دارند، انتخاب می‌شوند. در ادامه این مطلب فواید هر کدام از سین‌های سفره‌هفت سین را توضیح داده‌ایم؛ پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

فواید سیب هفت سین

 به گزارش زی‌سان، سیب یکی از میوه‌های پرخاصیت و سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر و تانن است. این میوه دارای ویتامین A و C، آهن، فسفر، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است.

خوردن سیب باعث کاهش قند خون می‌شود.

خوردن سیب حتی بوییدن آن می‌تواند باعث کاهش فشار خون شود.

خوردن سیب از تشکیل اسید اوریک در بدن جلوگیری می‌کند و با افزایش اسید‌های ادراری، از درد مفاصل و نقرس پیشگیری می‌کند.

سیب یک منبع غنی از فسفر است و موجب تقویت اعصاب و مغز می‌شود.

بافت سیب مانند مسواک عمل می‌کند و باعث از بین رفتن ذرات باقیمانده غذا در میان دندان‌ها می‌شود. در نتیجه با جلوگیری از فعالیت باکتری‌ها بر روی دندان‌ها، از پوسیدگی آنها جلوگیری می‌کند.

فواید سرکه هفت سین

سرکه حاوی ویتامین و املاح است همچنین رقیق کننده‌ی خون است و هضم گوشت را نیز سرعت می‌بخشد. به سم زدایی کبد کمک می‌کند. خوردن کمی سرکه بعد از غذا قند خون را تنظیم می‌کند.

فواید سیر هفت سین

جایگاه سیر در سفره هفت‌سین به دلیل خواص بی‌شمار آن برای سلامتی است. مصرف سیر برای افراد دیابتی بسیار مفید است؛ زیرا موجب کاهش قند خون می‌شود همچنین مصرف سیر باعث کاهش کلسترول می‌شود. سیر اثرات نیکوتین سیگار را برطرف می‌کند همچنین مصرف سیر از ناراحتی‌های قلبی و هاضمه‌ای ناشی از استعمال سیگار تا حد زیادی پیشگیری می‌کند.

این موضوع که سیر خواص زیادی برای سلامتی دارد بر کسی پوشیده نیست، اما نباید آن را بیش از حد مصرف کنید و حتی در مواردی باید از مصرف سیر خودداری کنید که در ادامه برخی از این موارد را بیان کرده‌ایم.

مصرف بیش از اندازه سیر، موجب سردرد و ضعف در سیستم بینایی می‌شود. بیمارانی که از دارو‌های ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند باید در مصرف سیر احتیاط کنند همچنین بیمارانی که در ۶ تا ۱۵ روز آینده وقت جراحی دارند نباید سیر مصرف کنند، زیرا سیر موجب افزایش خونریزی می‌شود.

فواید سمنو سفره هفت سین

سمنو یکی از دسر‌های سنتی ایرانی است که با عصاره جوانه گندم تازه و یا آرد سبوس دار جوانه گندم درست می‌شود. این دسر خوشمزه حاوی ویتامین، فسفر، روی، سلنیوم، آهن و مس است که برای سلامتی بدن الزامی هستند.

فواید سنجد سفره هفت سین نماد زایش

سنجد، یکی از خوراکی‌های قدیمی ایرانی‌ها است که در اعیاد مخصوصاً عید نوروز جایگاه ویژه‌ای دارد. از سنجد برای درمان بیماری‌های دهان و دندان، لثه، اسهال، زخم‌های معده و جلوگیری از خونریزی استفاده می‌شود. مصرف سنجد موجب تقویت معده می‌شود همچنین فیبر موجود در سنجد باعث ایجاد احساس سیری در معده می‌شود. حتی هسته سنجد هم خاصیت دارد. برای درمان آرتروز، سرفه‌های شدید، سردرد و اسهال می‌توانید گوشت سنجد را به همراه هسته سنجد آسیاب کنید و با غذا و یا نوشیدنی میل کنید.

فواید سماق، نماد صبر هفت سین

به گزارش زی‎سان، سماق یک منبع سرشار از آنتی اکسیدان است و از سرطان پیشگیری می‌کند همچنین خاصیت ضد میکروبی دارد و تصفیه کننده‌ی خون است. سماق برای بیماران دیابتی مفید است؛ زیرا مصرف سماق باعث کاهش سطح قند خون می‌شود. سماق حالت تهوع را از بین می‌برد و محرک اشتها است. طبع سماق سرد و خشک است؛ توصیه می‌شود افرادی که سرد مزاج هستند سماق را با خوراکی‌هایی با طبع گرم مصرف کنند.

سخن پایانی

بعضی از افراد خوراکی‌هایی که در بالا ذکر کردیم را صرفاً به عنوان دکور، در سفره هفت‌سین می‌گذارند. در صورتی که باید اجزای خوراکی سفره هفت‌سین را نوش جان کنید و از فواید بی‌شمار آنها برای سلامتی‌تان استفاده کنید. ناگفته نماند سفره هفت‌سین اجزای خوراکی دیگری مانند شیرینی و آجیل و میوه نیز دارد.

سایر اخبار انسان نئاندرتال ایرانی چه شکلی بود، کجا زندگی می‌کرد و چه می‌خورد؟ از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (ویدئو) مستند حیات وحش؛ لحظه هولناک فرار هزاران مار کبرا از قفس آی‌ کیو انسان‌های نئاندرتال چقدر بود؟

دیگر خبرها