Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کرد.

المشاط در این دیدار گفت: ائتلاف متجاوز به یمن به رغم به شهادت رساندن صالح الصماد و ارتکاب جنایات زیاد در حق شهروندان غیر نظامی یمن در توقف حملاتش جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به گریفیتس افزود امیدوارم نتیجه این سفر و دیدار بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا و پرداخت حقوق کارکنان یمنی باشد. هزاران بیمار و زخمی بین دو گزینه مرگ یا ربوده شدن در مسیر قرار دارند. همان گونه که دست ما روی ماشه برای دفاع از مردم و میهن و کشور است در همین حال دست خود را به سوی صلح دراز می کنیم. سازمان ملل متحد باید به مسئولیت خود در قبال مردم یمن و تلاش برای کاهش درد و رنج آنان اقدام کند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت برخی تلاش می کنند امنیت و ثبات یمن را مخدوش کنند و آن را به بازی بگیرند در صورتی که احترام به یمن و امنیت و استقلال این کشور ضروری است. این کشور هیچگاه منشاء تهدیدی برای کشورهای دیگر نبوده است و کشورهای متجاوز ریشه شر و شرارت هستند.

وی افزود در هرگونه سندی که در میز مذاکرات (آینده) ارائه می شود باید بر عاری سازی و تخلیه یمن از حضور خارجی ها تاکید شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهدی المشاط شورای عالی سیاسی مارتین گریفیتس سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات