Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@05:00:49 GMT

نقشه عجیب ۲ زن جوان برای تنبیه ۲ برادر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۶۶۹۲

به گزارش رکنا، دو برادر با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی مطرح کردند که نشان می‌داد همسران آن‌ها پس از خروج از خانه ناپدید شده‌اند. همزمان با شکایت این دو برادر، تحقیقات پلیس برای یافتن این دو زن آغاز شد. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که این زنان در زمینه رمالی فعالیت داشته و افرادی برای گرفتن نسخه‌های خوشبختی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به خانه آن‌ها در رفت و آمد بوده‌اند.

ماموران ابتدا احتمال دادند که شاید مشتریان این دو زن بلایی برسر آن‌ها آورده باشند که در ادامه تحقیقات مشخص شد دو زن گمشده با مشتریانشان اختلافی نداشته‌اند. در مرحله بعدی ماموران گمان کردند شاید آن‌ها قربانی سوء‌ظن شوهرانشان شده باشند که دوباره از این دو برادر تحقیق کردند، اما اطلاعات جدیدی در این زمینه به دست نیامد.

جست‌و‌جوی پلیس برای یافتن دو زن ناپدید شده ۲۶ و ۲۱ ساله ادامه داشت تا این‌که با گذشت یک ماه از این ماجرا ماموران ردی از آن‌ها به دست آوردند. ماموران به آنجا اعزام شده و آن‌ها را یافتند. این دو زن به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی گفتند به دلیل اعتیاد و بدرفتاری‌های شوهرانشان از خانه فرار کرده بودند.

یکی از آن‌ها به افسر تحقیق گفت: شوهران ما اعتیاد داشتند و بدرفتاری می‌کردند. هزینه زندگی‌مان را با رمالی تامین می‌کردیم. حتی پول موادشان را از ما می‌گرفتند. دیگر از این وضع خسته شده بودیم. برای تنبیه شوهران معتادمان نقشه عجیبی طراحی کردیم؛ بنابراین من و جاری‌ام، فرار کردیم. گمان نمی‌کردیم فرارمان دردسرساز شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زن رمال شوهر معتاد تنبیه شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر