Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:17:05 GMT

میز خلاقانه‌ای که با چرخش، تغییر اندازه می‌دهد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۷۲۵۲

میز خلاقانه‌ای که با چرخش، تغییر اندازه می‌دهد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانواده‌هایی کم جمعیتی که مهمان‌های زیادی دارند، همیشه با مشکل میز کوچک برای سرو غذا مواجه هستند.

میزی که در فیلم زیر می‌بینید این مشکل را حل کرده است و به راحتی اندازه آن تغییر می‌کند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

ساخت میز قابل تغییر اندازه + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد.

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با 1857 دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از 3165 دقیقه فصل قبل اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم