Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:41:51 GMT

سالروز عروج ملکوتی امام (ره)در گناوه گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۷۹۵۰

سالروز عروج ملکوتی امام (ره)در گناوه گرامی داشته شد

گناوه- ایرنا- بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی (ره) دوشنبه شب در مصلای جمعه گناوه باحضور مردم ولایتمدار این شهرستان گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین یکی از روحانیون اعزامی از قم گفت: امام راحل با الگوگیری از راه و منش خاندان پاک پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و حمایت و پشتیبانی ملت، رژیم 2500 ساله شاهنشاهی ظالم را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با نثار خون شهدای بزرگوار در کشور بنیان نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام عبدالکریم رحمانی افزود: بنیان و شکل گیری انقلاب اسلامی با سخنرانی آتشین امام راحل در 15 خرداد 1342 علیه نظام طاغوت با قیام مردمی آغاز و در 22 بهمن ماه این شجره طیبه به ثمر نشست و کشور از ظلم و ستم رهایی یافت.
وی اظهارکرد: در برهه کنونی همه ما وظیفه داریم ازانقلاب اسلامی که امانت بنیانگذار جمهوری اسلامی است با هدایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حفاظت و پاسداری کنیم.
در این آیین سه تن از قاریان ممتاز شهرستان آیاتی از کلام الله مجید قرائت و یکی از مداحان به مرثیه خوانی پرداخت.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ارتحال 97 امام راحل گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران