Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمين علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با ايكنا از قزوین، اظهار کرد: عوامل مختلفی نظیر اعتقادی بودن انقلاب به تداوم آن منجر شده است؛ این در حالی است که سایر انقلاب‌ها ریشه در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشتند ولی انقلاب اسلامی ایران در درجه اول به خاطر خداوند متعال، دین، مکتب و احیای اسلام بود ضمن اينكه در حاشیه قیام مسائل معیشتی، اقتصادی و فرهنگی نیز مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ظلم‌ستیزی یک اصل است و باید مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاد چراکه دفاع از مظلوم به‌عنوان یک مبحث کلی از صدر اسلام مطرح بوده و هدف اصلی تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) نیز همین امر است.
مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: عدالت‌طلبی و اجرای عدالت یکی از اصول انقلاب است چراکه مردم برای احقاق حق خود قیام کردند و این امر از ابتدای انقلاب تا كنون همواره موردتوجه بوده است.
وی مطرح کرد: اسلام و آموزه‌های دینی در مردم نهادینه‌شده است و آن‌ها از اسلام جدا نخواهند شد و تا زمانی که اسلام باقی است مردم نیز درصحنه هستند چون انقلاب بر اصولی تکیه دارد که ابدی است.
عباسی تصریح کرد: امام ویژگی‌های زیادی داشتند از جمله شجاعت ایشان كه مثال‌زدنی بود و در راه بندگی خداوند متعال و مبارزه برای احیای حقوق مستضعفین ترس نداشتند.
وی افزود: امام خمینی(ره) نسبت به حقایق بصیرت داشتند و دشمن‌شناس نیز بودند و از ابتدا امریکا و صهیونیست را به‌عنوان دشمن شناخته بودند.
مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نسبت به همه اقشار دلسوز بودند و به مصلحت مردم سخن می‌گفتند، ادامه داد: صداقت از ویژگی‌های شاخص امام خمینی(ره) است به گونه‌ای كه وقتی ایشان سخن می‌گفتند مردم متوجه می‌شدند که راست می‌گوید و به همین دلیل بود که پای امام و انقلاب ایستادند.
وی مطرح کرد: امام خمینی(ره) در دین‌داری، حمایت از مستضعفین و اجرای آموزه‌های دینی در جامعه پیرو انبیا بودند و در این موارد لحن امام، لحن راستگویان بود.
عباسی تأکید کرد: بزرگ‌ترین رسالت یاران امام خمینی (ره) دفاع از اصل نظام اسلامی و راه شهيدان است، ياران امام بايد از ولی امر و آموزه‌های دینی حمایت کنند و آنجایی که اعتراض دارند اعلام کرده و غیرواقع قضاوت نکنند.
مدیر حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: دفاع از راه شهدا و مکتب امام خمینی(ره) كه درواقع دفاع از مکتب اسلام از مهم‌ترین وظیفه یاران امام است.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قزوين قرآن امام خميني نظام اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز