Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر قطر در پاکستان اعلام کرد که دفتر سیاسی طالبان در قطر نقش بسیاری مهمی را در گفتگوهای صلح با دولت افغانستان بازی می‌کند.

شیخ سقر بن مبارک المنصوری، سفیر قطر در پاکستان می‌گوید: دفتر دوحه به عنوان یک بستر برای مذاکره میان دولت افغانستان و طالبان عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر قطر در پاکستان افزود: نقش دفتر قطر برای تسهیل مذاکرات صلح با افغانستان و آمریکا بسیار مهم است، دولت قطر از تلاش های صلح در افغانستان حمایت می کند و مشتاق است که ثبات و امنیت را به افغانستان بازگرداند و اطمینان حاصل کند که دفتر طالبان در دوحه زمینه ای برای گفتگو بین دو طرف است.

شیخ مبارک همچنین به ادامه همکاری‌های اقتصادی با افغانستان تاکید کرده و گفته است دوحه از توسعه همکاری منطقه‌ای اقتصادی در افغانستان نیز پشتیبانی کامل دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفتر سیاسی طالبان در قطر قطر طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان