Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - معاون امور زنان و خانواده رياست جمهوري، گفت: بانوان با ورود در هر زمينه اي، موفقيت ها و پيروزي هاي بزرگي را کسب مي کنند و اميدواريم در بحث فناوري اطلاعات و ارتباطات نيز با همکاري بخش هاي مختلف شاهد پيشرفت هاي آنان باشيم.

معصومه ابتکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا خاطرنشان کرد: معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري تمام توان خود را براي توان افزايي و توانمندسازي زنان در بخش هاي مختلف به کار گرفته است و در بخش فناوري اطلاعات براي توان افزايي بانوان برنامه هايي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابتکار در همين راستا از برگزاري اجلاس بين المللي زنان در حوزه فناوري اطلاعات «آي تي» و فناوري اطلاعات و ارتباطات «آي سي تي» با تمرکز بر موضوع تجارت الکترونيک در سال 97 خبر داد و گفت: مسئولان اجرايي کشور در برگزاري اين اجلاس بين المللي همکاري خواهند داشت.
وي در خصوص برگزاري اين همايش توضيح داد: اين اجلاس بين المللي قرار است روز هفتم مردادماه امسال با همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در سطح بين المللي برگزار شود که هدف اصلي آن توان افزايي زنان در حوزه هاي فناوري اطلاعات است.
وي اظهار داشت: از آنجا که زنان ايراني در بخش هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و حتي سياسي در سال هاي اخير پيشرفت هاي خوبي داشته اند، آموزش مهارت هاي متنوع در قالب اينگونه همايش ها نيز مي تواند در راستاي توانمندسازي بيشتر آنها بسيار کارساز و تاثيرگذار باشد.
به گزارش ايرنا، سودابه رادفر، مشاور امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز پيش تر گفته بود که سند راهبردي زنان در وزارت ارتباطات به منظور توان افزايي بانوان در بخش فناوري و اطلاعات تدوين شده است که يکي از شاخصه هاي آن توسعه پايدار و متوازن است تا بانوان بتوانند به توانمندي هاي لازم برسند.
وي خاطرنشان کرد: بيشتر هدف امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، توان افزايي زنان شهري و روستايي در حوزه فناوري اطلاعات است که به همين منظور طرح ملي توان افزايي زنان با محور آي سي تي در 50 نقطه کشور آغاز شده است و قرار است امسال نيز اين طرح در ٢٧٠ نقطه کشور اجرايي شود.
بر اساس آمار وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حال حاضر ٧٢ درصد بانوان از تلفن همراه استفاده مي کنند و ٤٨ درصد از کاربران اينترنت نيز بانوان هستند.
اجتمام ** 7268**1834** 1776
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد