Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین رضوان علی مصیبی، عصر روز گذشته 14 خرداد، در مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند اظهار کرد: امام راحل اندیشه ای نو را در قالب انقلاب اسلامی در جامعه با کمترین هزینه نسبت به سایر انقلاب ها تعبیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: رهبران آن دوران یا ملی گرا بودند و یا به مذهب و معاد اعتقاد داشتند و تنها رهبری که مذهب و مردم را در کنار هم برای تغییری شگرف قرار داد امام خمینی (ره) بود.
مصیبی با بیان اینکه براساس مقتضیات زمان و مکان باید مردم را به سویی حرکت می داد که از آن حرف شنوی داشتند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) همانند پیامبر اسلام در مرحله اول جهل را زدود و در درجه دوم جهالت عملی را نابود کرد.
وی با بیان اینکه این همان جهلی بود که طاغوتیان بر مردم حاکم کرده بودند، افزود: امام بار سنگین جهالت را از دوش مردم ایران برداشت.
عضو ستاد عالی تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: فلسفه وجود پیامبران نیز این بود که ذهن مردم را شخم بزنند و دستورالعمل های الهی را در دل و قلب مردم بکارند.
مصیبی یادآور شد: نظریه ولایت فقیه کلید محوری انقلاب اسلامی است و امام خمینی (ره) از این طریق جامعه را مدیریت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود