Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:59:56 GMT

موتینیو:باید از بهترین بازیکن جهان درس بگیریم 

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۹۰۷۴

موتینیو:باید از بهترین بازیکن جهان درس بگیریم 

به گزارش ایسکانیوز، دو روز پس از توقف بدون گل پرتغال در مقابل بلژیک در بروکسل، تمرینات تیم پرتغال از سر گرفته شد. جلسه تمرین روز دوشنبه پرتغال کاملا تحت تاثیر پیوستن رونالدو به جمع ملی پوشان پرتغالی قرار گرفت. پرتغال خود را برای آخرین مسابقه تدارکاتی در مقابل الجزایر در روز پنج شنبه در ورزشگاه خانگی بنفیکا آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو آخرین بازیکن اضافه شده به تمرینات پرتغال بود و از امروز تمامی ٢٣ بازیکن سانتوس در کنار هم تمرین کردند. آدرین سیلوا هم که به دلیل مصدومیتی جزئی پرتغال را در بروکسل همراهی نکرده بود در جلسه امروز به تمرینات انفرادی پرداخت.

جوآ موتینیو هافبک موناکو به نمایندگی از بازیکنان در مصاحبه مطبوعاتی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

*مسابقه مقابل الجزایر: مانند تمامی مسابقات، این بازی هم متفاوت خواهد بود. ما سعی خواهیم کرد که بازی خود را به نحوه احسنت انجام بدهیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

*پیوستن رونالدو به تیم: حالا تیم کامل شده. از امروز به بعد تمرینات با تیم کامل انجام می شود و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود. رونالدو یک مهره باارزش است چه در باشگاهش چه در تیم ملی. امیدوارم همانطور که همیشه به تیم کمک کرده باز هم به کمک ما بیاید.

*بالا رفتن انتظارات از تیم با پیوستن رونالدو: همیشه انتظارات از ما بالا بوده. بدون شک با داشتن بهترین بازیکن جهان، کیفیت بازی تیم بالاتر خواهد رفت. اما انتظارات مانند قبل بالا است. یک بار دیگر باید نهایت تلاش خود را در جهت تکامل تیم بگذاریم. بهترین بازیکن جهان را در کنار خود داریم باید از او درس بگیریم و بهتر شویم.

*بازار نقل و انتقالات: تاثیری در عملکرد هیچ یک از بازیکنان ندارد. ما کاملا تمرکز خود را به تیم ملی اختصاص داده ایم. تیم ملی تمرکز اصلی است و به گمانه زنی ها در مورد انتقال این یا آن بازیکن اهمیت نمی دهیم.

*هدف: چالش حال حاضر، برد در مسابقه بعدی است. ما توانستیم جام ملت های اروپا را فتح کنیم، این چیزی بود که در ابتدا نمی دانستیم قابل رسیدن باشد، اما من به عنوان یک عضو خانواده تیم ملی برای رسیدن به آن هدف جنگیدم. نه تنها من بلکه همه هم تیمی هایم می خواهیم تا آخرین لحظه در روسیه بمانیم.

601

موتینیو تمرین پرتغال رونالدو سانتوس جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موتینیو تمرین پرتغال رونالدو سانتوس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر