Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: حضرت امام خمینی ( ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران و جهان اسلام دارد و با نام انقلاب اسلامی هم ملت ایران هم جهان اسلام را جاودانه کرده و امروز برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از حرکت عظیم امام راحل ( ره) و انفاس قدسی ایشان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: آرمان های امام(ره) برای مردم، حفظ وحدت در پرتو ولایت فقیه و استمرار و حفظ انقلاب و شعارهای انقلاب بود و از جمله آرمان‌های امام(ره) برای مسئولان، خدمت بی‌وقفه و تلاش برای محرومیت‌زدایی و پرهیز از اشرافی‌گری و حفظ عزت و استقلال کشور بود.
عدالتی بیان کرد: اصول و آرمان امام(ره) برای کشورهای اسلامی نیز برگشت به هویت دینی خود و وحدت و همدلی و قیام برای استقلال و عزت و امنیت ملت‌های مسلمان است و این پیام مهمی ست که تا زمانی که مورد توجه نباشد خطر تروریسم و ارتجاع گریبان این ملت‌ها را رها نخواهد کرد.
این مسوول عنوان کرد: حماسۀ امام خمینی ( ره) روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد و ۲۲ بهمن نقاط عطف تاریخ این ملت اند،امام خمینی ( ره) پیوسته از ۱۵ خرداد،۲۲ بهمن و روز قدس سخن گفت و آنها را جاودانه کرد و راه و کلام ایشان مشعل فروزان،عزت و عظمت این ملت بوده، چنانچه پیوسته فریاد کشیدند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و چنین شد و خواهد شد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین افزود: امام خمینی ( ره) در خصوص قیام پانزده خرداد فرمودند: « روز پانزده خرداد در عین حال که چون عاشورا، روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است، بزرگداشت روز حماسه آفرین پانزده خرداد، بزرگداشت ارزش های انسانی در طول تاریخ است».
وی گفت: امام خمینی(ره) مظهر تقوا، ایمان، اخلاص، اعتقاد و اعتماد مستحکم به کمک الهی بود و همچنین اسوه شجاعت و پایداری در راه هدف بود.
عدالتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز کرد: ایشان فرمودند علت موفقیت امام(ره) جذب دل‌های مردم و به ویژه جوان‌ها بود؛ ایشان مصادیق و علل جذابیت امام(ره) و راه امام برای جوانان را تشریح کردند و فرمودند اگر می‌خواهیم راه امام(ره) یا همان انقلاب با ارزش‌هایش ماندگار باشد باید این جذابیت‌ها را حفظ کرده و پرورش بدهیم.
این مسوول در خاتمه تصریح کرد: برای آشنایی و جذب جوانان به امام(ره) و انقلاب باید جذابیت‌های شخصیتی امام(ره) و شعارها و اصول ایشان که برای نسل جوان هنوز جذابیت دارد تبیین و شناخته شود.
4001/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب