Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله جوانی در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای شهرکرد با اشاره به اینکه گسترش امواج انقلاب امام دلیل اصلی ترس دشمنان اسلام بوده است گفت: ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در بند قدرت‌های شیطانی، به این باور رسیده‌اند که می‌توانند همچون ملت ایران رهایی یابند.

ایران آنلاین /سردار یدالله جوانی در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای شهرکرد با اشاره به تقارن سالروز وفات رهبرکبیر انقلاب اسلامی و شهادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: بدون تردید راه نجات ملت ایران، تمسک به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که امام علی(ع) یکپارچه، خود را وقف اسلام کرد، امام راحل نیز در راه خدا و در راه اسلام قیام کرد.حضرت علی(ع) مظهر شجاعت، مردم‌داری، ظلم‌ستیزی، اقتدار، مظلوم پناهی بوده و امام راحل نیز از تمام این ویژگی‌ها برخوردار بوده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام عظیم الشأن احیاگر اسلام ناب و واقعی است، گفت: پس از ۱۴۰۰سال، اسلامی که به فرموده رسول خدا موجب رسیدن به قله‌های عزت و افتخار است، به حاشیه رفته بود و گرد و غبارها موجب فراموشی آن شده بود که به دست حضرت امام خمینی(ره) احیا شد.

اهم اظهارات سردار جوانی به شرح زیر است:

* مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل، طی سه دهه گذشته دو دغدغه بسیار مهم را دنبال کرده‌اند، یکی تلاش برای حفظ روح تفکر و اندیشه انقلابی‌گری به عنوان جوهر اندیشه حضرت امام و دوم حفظ شخصیت امام به لحاظ اندیشه‌ای و حفظ مکتب امام راحل است. قابل تصور بود دشمنان پس از فوت امام راحل به دنبال تحریف شخصیت و مکتب ایشان باشند، لذا شناختن شخصیت و اندیشه حضرت امام به نسل جوان الزامی است.

* مهمترین پیوند میان ملت با امام راحل پیوند فکری است، لازم است ملت ایران پیوند خود را با امام حفظ کرده و همین مهم موجب پایداری و ایستادگی در برابر دشمنان می‌باشد.باید نگاه به ملت، دین، اسلام، کشور و حتی دشمنان اسلام به گونه‌ای باشد که نگاه امام بوده است و قطعا حرکت در راه امام موجب سعادت خواهد شد.

* اثبات اسلام ناب، اعتماد به مردم و نصرت الهی، تمرکز به استقلال کشور، اعتماد به وحدت، انسجام، همدلی و ایستادگی در مقابل دشمنان و زورگویان از شاخص های امام عظیم الشان است. کنار آمدن با آمریکا به منظور رفع مشکلات، پنداری نادرست و غلط است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار وح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

نقش مهم علم و فناوری در معادلات امروز دنیا

در ابتدای این دیدار، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

کد خبر 6093154

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض