Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گسترش امواج انقلاب امام دلیل اصلی ترس دشمنان اسلام بوده و ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در بند قدرت‌های شیطانی، به این باور رسیده‌اند که می‌توانند همچون ملت ایران رهایی یابند.
به گزارش ایسنا؛ سردار یدالله جوانی در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای شهرکرد با اشاره به تقارن سالروز وفات رهبرکبیر انقلاب اسلامی و شهادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: بدون تردید راه نجات ملت ایران، تمسک به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که امام علی(ع) یکپارچه، خود را وقف اسلام کرد، امام راحل نیز در راه خدا و در راه اسلام قیام کرد.حضرت علی(ع) مظهر شجاعت، مردم‌داری، ظلم‌ستیزی، اقتدار، مظلوم پناهی بوده و امام راحل نیز از تمام این ویژگی‌ها برخوردار بوده‌اند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام عظیم الشأن احیاگر اسلام ناب و واقعی است، گفت: پس از ۱۴۰۰سال، اسلامی که به فرموده رسول خدا موجب رسیدن به قله‌های عزت و افتخار است، به حاشیه رفته بود و گرد و غبارها موجب فراموشی آن شده بود که به دست حضرت امام خمینی(ره) احیا شد.
اهم اظهارات سردار جوانی به شرح زیر است:
* مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل، طی سه دهه گذشته دو دغدغه بسیار مهم را دنبال کرده‌اند، یکی تلاش برای حفظ روح تفکر و اندیشه انقلابی‌گری به عنوان جوهر اندیشه حضرت امام و دوم حفظ شخصیت امام به لحاظ اندیشه‌ای و حفظ مکتب امام راحل است. قابل تصور بود دشمنان پس از فوت امام راحل به دنبال تحریف شخصیت و مکتب ایشان باشند، لذا شناختن شخصیت و اندیشه حضرت امام به نسل جوان الزامی است.
* مهمترین پیوند میان ملت با امام راحل پیوند فکری است، لازم است ملت ایران پیوند خود را با امام حفظ کرده و همین مهم موجب پایداری و ایستادگی در برابر دشمنان می‌باشد.باید نگاه به ملت، دین، اسلام، کشور و حتی دشمنان اسلام به گونه‌ای باشد که نگاه امام بوده است و قطعا حرکت در راه امام موجب سعادت خواهد شد.
* اثبات اسلام ناب، اعتماد به مردم و نصرت الهی، تمرکز به استقلال کشور، اعتماد به وحدت، انسجام، همدلی و ایستادگی در مقابل دشمنان و زورگویان از شاخص های امام عظیم الشان است. کنار آمدن با آمریکا به منظور رفع مشکلات، پنداری نادرست و غلط است.
بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است
به گزارش میزان؛ نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هر چه زمان می‌گذرد حساسیت و محوریت موضوع آزادسازی فلسطین روشن‌تر می‌شود، اظهار کرد: تنها راهکار آزادسازی فلسطین از گذرگاه مردم این سرزمین عبور می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی افزود: شدت گرفتن اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آن‌ها متوجه شده‌اند جریانات دولتی و سران کشور‌های مرتجع عربی قادر به انجام کاری برای آن‌ها نیستند و این مردم هستند که وقتی اراده کنند، به آنچه که می‌خواهند می‌رسند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است، عنوان کرد: به دلیل پررنگ شدن همین خصایص در مردم فلسطین است که رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته احساس خطر بیشتری می‌کند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه مرگ تدریجی رژیم اشغالگر سال به سال نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: بیداری ملت‌های منطقه و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: سپاه ، آمریکا ، اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: سپاه آمریکا اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید، گفت: تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند