Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@23:26:35 GMT

آزمون ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۱۳۶۷

آزمون ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی

یک سایت اسپانیایی گزارشی درباره مهاجم روبین کازان و عضو تیم ملی کشورمان نوشت و او را ستاره تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت 20minutos اسپانیا در گزارشی به تمجید از سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان پرداخت و او را ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت اسپانیایی نوشت: آزمون، مهاجم روبین کازان روسیه ستاره تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد. او فوتبال حرفه ای خود را از سال 17 سالگی با باشگاه روبین کازان آغاز کرد. در سال 2015 به روستوف رفت و در طول دو فصل برای این تیم خوش درخشید و در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید گلزنی کرد. او در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز خوش درخشید و در 14 بازی 11 گل به ثمر رساند.

سردار اکنون 23 ساله است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که او به زودی پیراهن اورتون یا سلتیک را خواهد پوشید. به او لقب مسی ایران را داده اند. او پیش از اعلام کرده بود که دوست دارد در یک تیم اروپایی بزرگ بازی کند. در تابستان سال گذشته او دریک قدمی لیورپول بود ولی تصمیم گرفت که با گذاشتن وقت زیاد تصمیمش را بگیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس

علیرضا حقیقی سال‌های طولانی را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده، ۲ روز پیش ۳۵ ساله شد.

علیرضا حقیقی دو روز پیش در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی در حاشیه جشن تولدش، تصویری را همراه با پدرش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند