Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المسیره ؛ در عملیات قهرمانانه ارتش و کمیته های مردمی یمن طی سه روز گذشته 418 تن از متجاوزان و مزدوران به هلاکت رسیده و 322 تن دیگر زخمی شده اند. حال بسیاری از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
خبرگزاری سبأ هم نوشت: آماری که از کشته و زخمی شدگان ارائه می شود فقط مربوط به گزارش های بیمارستانی در المخاء و عدن است به طوری که تاکنون 184 جسد و 120 زخمی که حال آنها وخیم بوده است به بیمارستان المخاء رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال خبرها از کوتاهی متجاوزان در رسیدگی به زخمی ها و جمع آوری اجساد حکایت دارد. علاوه بر این میان مزدوران تبعیض وجود دارد به گونه ای که عده ای از آنها فقط در بیمارستان صحرایی درمان می شوند و عده ای دیگر به بیمارستانهای جنوب یمن اعزام شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن مزدوران کشته و زخمي بيمارستان المخاء عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد