Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:14:36 GMT

آکادمی اسکار یک مدیر کهنه‌کار هنری را استخدام کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۳۱۷۳

آکادمی اسکار یک مدیر کهنه‌کار هنری را استخدام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، موزه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برندان کانل جونیور را که تا همین اواخر معاون مدیر عامل موزه گوگنهایم نیویورک بود به عنوان مدیرعامل استخدام کرد.

این استخدام پس از آن انجام شده که ریچ چری ماه ژانویه پس از پشت سر گذاشتن یک سال سخت و پرکار از سمت خود در این جایگاه استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانل کارش را از ۲۰ ژوئن شروع می‌کند و مدیریت امور، مدیریت عملیاتی و مدیریت مالی موزه آکادمی اسکار از جمله وظایف وی است. وی از اعضای اصلی تیم رهبری موزه آکادمی خواهد بود که اکنون در دست ساخت است و در عین حال یکی از استراتژیست‌های کلیدی در مراحل عملیاتی موزه در دست ساخت محسوب می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، موزه آکادمی اسکار سال ۲۰۱۹ افتتاح می‌شود.

کری بروگر ۶۵ ساله مدیر موزه آکادمی ضمن خوشامدگویی به این مدیر باتجربه از حضور وی در تیم رهبری موزه ابراز خوشوقتی کرد و گفت تجربیات وی می‌تواند در هر حوزه از فعالیت‌های موزه مفید واقع شود.

کانل در ۱۸ سالی که در حوزه مدیریتی موزه گوگنهایم فعالیت می‌کرد هر روز عملیات مختلف موزه را زیر نظر داشت و ارتقای سطح امنیتی موزه و به کار بستن پروتکل‌های امنیتی آن از دستاوردهای وی بود.

کد خبر 4313919

منبع: مهر

کلیدواژه: آکادمی اسکار ایالات متحده آمریکا موزه موزه سینما تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی سینمای مستند انیمیشن سریال ایرانی رادیو نقاشی موسیقی پاپ کارگردان تئاتر امام خمینی ره سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد