Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، گفت: از بازی با تیم‌های آمریکا و روسیه استقبال می‌کنم، قطعا بهترین تجربه برای بازیکنان ایران محسوب می‌شود که سال‌ها پشت درهای بسته فدراسیون جهانی بسکتبال بودند.

نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد هم گروهی ایران با تیم‌های آمریکا و روسیه در جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان، اظهار کرد: این دو تیم بیش‌ترین مدال را در جام جهانی و المپیک بسکتبال کسب کردند و اکنون با آن‌ها هم گروه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا سخت‌ترین بازی‌های‌مان است اما  بهترین تجربه برای بازیکنان کشورمان محسوب می‌شود که سال‌ها پشت درهای بسته فدراسیون جهانی بسکتبال بودند.

او با بیان این موضوع که بازی در جام جهانی و برابر تیم‌های قدرتمند اتفاق بزرگی برای تیم‌ ‌ملی ایران است، افزود: بزرگ‌ترین تجربه‌ای که هر بازیکن بسکتبال می‌تواند  کسب کند بازی برابر تیم‌های قدرتمندی است که مدعی قهرمانی هستند. جام جهانی و بازی با آمریکا و روسیه قدم بزرگی برای دختران بسکتبالیست‌مان است و از این موضوع استقبال می‌کنم.

بیک لیک لی، ادامه‌ داد: تجربه چنین بازی‌هایی کم‌تر نصیب هر تیمی می‌شود. ترجیحم این است  که بازیکنانم تجربه بازی با تیم‌های بزرگ را داشته باشند. علاوه بر این به خود بازیکنان هم اعتماد به نفس می‌دهد. یعنی می‌دانند قرار است با تیم‌هایی که در فینال بازی می‌کنند در ابتدای مسابقه‌ها بازی کنند و بازی در آن سطح را تجربه می‌کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی  بسکتبال سه نفره بانوان در مورد شرایط آمادگی تیم پس از پایان آخرین اردوی آماده‌سازی، گفت‌: از شرایط راضی هستیم، در مورد آنالیز تیم‌های حریف و بازی خودمان بهترین استفاده را از زمان کردیم. روی شوت‌های دور از حلقه تمرین انجام دادیم. بازیکنان از نظر بدنی آمادگی دارند و تا حدودی کارهایی را که در نظر داشتیم انجام دادیم.

بیک لیک لی که برای اولین‌بار با عنوان سرمربیگری به مسابقه‌های برون مرزی اعزام می‌شود در مورد حس  خود از حضور در این رقابت‌ها، گفت‌: زمانی که در در تیم‌ ‌ملی جوانان بازی می‌کردم، در زمان آقای خاتمی جام دوستی و ملت‌ها داشتیم که یک تیم از آمریکا دعوت کردند و به ایران آمد. آن موقع در در تیم‌ ‌ملی جوانان  بودم و فکر می‌کنم  تنها باز مانده آن دیدار هستم که باز قرار است با آمریکا بازی کنم.

او در پایان، گفت‌: برای اولین بار است که به عنوان سرمربی به بازی‌های  برون مرزی اعزام می‌شوم و ورود خوبی داشتم. بازیکنان خوشحال بودند و جو تیم‌ ‌ملی خیلی خوب بود. فدراسیون و کیمته سه به سه حمایت کردند. چون استقبال خوبی شد روحیه‌ام خوب است و آماده هستم. امیدوارم بتوانیم ایران را سرافراز کنیم.

تیم‌ ‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان  بامداد چهارشنبه برای اولین‌بار  به رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان اعزام می‌شود. ایران از شنبه (۱۹ خرداد) و  در گروه C و با تیم‌های آمریکا، روسیه، اوگاندا و آندورا به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بسکتبال سه نفره بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاکائو معضل جهانی شد!

به گزارش خبرنگار مهر مدتی است که قیمت جهانی کاکائو روند صعودی به خود گرفته است و این مساله موجب شده است تا پایگاه‌های خبری بین المللی نسبت به این نوسانات واکنش نشان دهند. بلومبرگ اخیراً در گزارشی نوشت افزایش قیمت جهانی کاکائو، مذاق تولید کنندگان و علاقمندان شکلات را تلخ کرده است بررسی‌ها از رشد بیش از ۶ برابری قیمت جهانی کاکائو حکایت دارد؛ موضوعی که می‌تواند صنعت شکلات سازی دنیا را تحت تأثیر قرار دهد.

در اوایل ماه مارس، بازارهای جهانی شاهد رشد بیش از دو برابری قیمت کاکائو در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه شدند و جهش بی‌سابقه قیمت‌ها بسیاری از سفته بازان را با تردیدهایی روبرو کرد. اکنون بازرگانان نگران هستند که تولیدکنندگان وارد یک عقب نشینی طولانی مدت شده باشند و دیگر سراغ محصولات کاکائو نروند.

جهان برای دهه‌ها از شکلات ارزان لذت می‌برد؛ درختان پیرتر شدند و آفات محصول در کشورهای غرب آفریقا، شایع شد. وضعیت آب و هوایی نامناسب در کشورهای ساحل عاج و غنا که تقریباً نیمی از سهم بازار جهانی کاکائو را دارند نیز کاهش تولید این محصول را تسریع کرد. همه این عوامل دست به دست هم داد تا قیمت کاکائو، رشد بی سابقه‌ای را تجربه کند و کام تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان تلخ شود.

بر اساس آنچه سازمان بین‌المللی کاکائو (ICCO) برآورد کرده، میزان تولید کاکائو در سال ۲۰۲۴ از میزان تقاضای آن عقب می‌افتد و بر این اساس برآورد می‌شود که تولید کاکائو با کسری ۳۷۴ هزار تنی روبرو خواهد شد.

در همین زمینه تریستان فلچر، تحلیگر بازار کالا به بلومبرگ اعلام کرد که زخم‌های این بحران ممکن است برای مدت طولانی در نوسانات بازار کاکائو قابل مشاهده باشد. به گفته او برخی فعالان بازار، سوداگرانه با سرعت بیشتری وارد می‌شوند و به سرعت نیز این بازار را ترک می‌کنند؛ موضوعی که به بی‌نظمی این بازار می‌افزاید و این، بدان معناست که بازارها به احتمال زیاد، تشدید نوسان را تجربه می‌کنند.

کد خبر 6087189 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است