Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:47:56 GMT

واکنش بن‌عطیه به علاقه‌مندی مارسی به جدب وی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۳۶۳۵

واکنش بن‌عطیه به علاقه‌مندی مارسی به جدب وی

مدافع مراکشی راه‌راه پوشان تورین در مورد علاقه‌مندی باشگاه المپیک مارسی به جذب وی اظهار نظر کرد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی بن‌عطیه که در فصل اخیر در بیشتر بازی‌ها در کنار جورجو کیه‌لینی در مرکز خط دفاعی یوونتوس ایفای نقش کرد، در مورد علاقه‌مندی باشگاه المپیک مارسی و همکاری مجدد با رودی گارسیا اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با مجله «فرانس فوتبال» گفت: من برای گارسیا و کادرفنی‌اش احترام قائل هستم، اما من هنوز دو سال از قراردادم با یوونتوس باقی مانده و می‌خواهم به قراردادم با این باشگاه پایبند بمانم. در حال حاضر هم تمرکزم تنها روی جام جهانی است.

بن‌عطیه که به همراه تیم ملی مراکش در گروه B جام جهانی به مصاف ایران خواهد رفت، سابقه بازی زیرنظر رودی گارسیا در تیم رم را دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)