Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق رشد علی قلی زاده به مسئولان باشگاه سایپا پرداخت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی یکی، دو روز گذشته حرف و حدیث هایی درباره پرداخت حق رشد علی قلی زاده توسط باشگاه شارلروا به باشگاه سایپا مطرح شده بود که این مبلغ ظاهرا به نارنجی پوشان پرداخت شده است.

رضا درویش ، مدیرعامل باشگاه سایپا در این خصوص گفت:

«قلی زاده مبلغی از باشگاه طلب داشت که بخشی از آن با حق رشد او تسویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مابقی پول هم پرداخت شد و مشکلی در این زمینه نداریم.»

قلی زاده که آخرین خط خورده تیم ملی از جام جهانی است، بعد از این رقابت ها به بلژیک می رود تا در تمرینات شارلروا شرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه سایپا باشگاه سایپا تهران رضا درویش شارلروا بلژیک علی قلی زاده مدیرعامل باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!