Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:49:31 GMT

این ۹ مورد دکوراسیون خانه شما را قدیمی نشان می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۵۵۹۲

همه ما عادت داریم تمام میز و صندلی هارا با هم ست کنیم. اگر تخت می‌خریم میز‌های کنار تخت هم باید از همان رنگ و جنس باشند. اما این اصول دیگر فرسوده شده اند. آن‌ها را بشکنید و کمی هم به دنبال اصول جدیدتر و متنوع‌تر بروید. از جمله اصولی که باید به فراموشی بسپارید موارد زیر هستند. در ادامه این مطلب را به نقل از بدونیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیوار رنگی برای اتاق بچه

اتاق بچه بدون دیوار رنگی هم می‌تواند آرامبخش باشد. در چنین اتاقی تخیل بچه بیشتر پیشرفت می‌کند. سعی کنید با اسباب بازی، نقاشی و پوستر‌های زیبا به اتاق بچه زیبایی و تنوع بدهید.

مبل بزرگ

مبل‌هایی که دستی و پشتی بزرگ و پهن دارند دیگر از تاریخ گذشته شده اند. امروزه مردم بیشتر به سمت مبل‌های کوچک و ساده می‌روند. هر چه اتاق کوچک‌تر باشد مبل هم باید کوچک‌تر باشد.

ست کردن میز و صندلی

می‌توانید به فضای آشپزخانه با چیدن میز و صندلی از کالکشن‌های متفاوت تنوع بدهید.

کاشی‌های ساده در حمام

امروزه روش‌های مختلفی در دکوراسیون حمام وجود دارد پس باید با کاشی‌های ساده حمام خداحافظی کنید و در عوض از کاشی‌هایی که مثل سنگ، بتن یا حتی چوب هستند استفاده کنید.

چیدن مبلمان کنار دیوار

اعتقاد مردم این است که با چیدن مبل‌ها کنار دیوار فضای بیشتری خواهند داشت. این در مورد اتاق‌های کوچک درست است، اما اگر فضا بزرگ است این قانون را باید فراموش کنید.

دیوار سفید

درست است دیوار سفید برای خانه بسیار زیبا و آرام بخش است، اما به شرطی که وسایل خانه هم سفید نباشند. نکته مهم در دکوراسیون برجسته نشان دادن بعضی چیزهاست. در این صورت رنگ سفید در دکور منزل جذابیت خواهد داشت.

مبلمان اتاق خواب

نیاز نیست حتما ست اتاق خواب بخرید. بدون میز‌های پاتختی هم می‌توان زندگی کرد. در عوض می‌توانید میز‌های زیبا و متفاوتی بخرید.

ست کردن مبل با کاناپه

بیشتر ما طبق عادت مبل‌های یک رنگ و یک شکل در خانه میچینیم. این قانون دیگر در دنیای دکوراسیون امروزی کاربرد ندارد و وقتش رسیده آن را فراموش کنیم. مبل و کاناپه را می‌توان در شکل‌های متفاوت و یا رنگ‌های متفاوت خرید. مهم این است که هر کدام از آن‌ها به وسایل دیگر خانه شباهت داشته باشند.

پرده‌های توری

اتاق‌های کوچک بدون پرده بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه دکوراسیون مبل کاناپه پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴