Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نفت مسجد سلیمان توانست در میان مدعیان سرشناس به عنوان تیم اول و قهرمان به لیگ برتر صعود کند. پیمان میری مهاجم 26 ساله نفت بهترین گلزن این تیم و یکی از مهره های تاثیرگذار نفت در رسیدن به لیگ برتر بود. او در این فصل و در 32 بازی که برای تیمش به میدان رفت موفق شد 9 گل زده و 2 پاس گل هم به همتیمی هایش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دو بازی جام حذفی هم دو پاس گل به بازیکنان نفت مسجد سلیمان داد تا یکی از بهترین هایش تیمش باشد. او که سابقه بازی در تیم های سیاه جامگان، نفت آبادان و نساجی را نیز در کارنامه اش دارد درباره صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر و عملکرد خودش در این تیم  گفت:« خیلی خوشحال هستم که با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر آمدیم. عملکرد خودم فکر می کنم در این فصل برای نفت مسجد سلیمان بد نبود، چرا که 9 گل زدم و چند پاس گل هم دادم و توانستم به تیمم کمک کنم. نفت مسجد سلیمان هواداران پرشور و زیادی دارد و خوشحال کردن آن ها به نظرم کار بزرگی است.»


بهترین گلزن قهرمانی لیگ یک درباره آینده خودش هم گفت:« پیشنهادهای زیادی دارم اما منتظر تیم نفت مسجد سلیمان هستم چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با این تیم به لیگ برتر آمدیم. امیدوارم نفت مسجد سلیمان امسال سال خیلی خوبی در لیگ برتر داشته باشد چرا که تیمی که ریشه دار و پرطرفدار است.»


او درباره اینکه چه تیم هایی او را می خواهند هم  گفت:« در جریان دقیق پیشنهادها نیستم و مدیربرنامه هایم آن ها را دنبال می کند اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. راستش اولویت اولم نفت مسجد سلیمان است چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با مردم این شهر خاطرات خیلی خوبی دارم. امیدوارم تیم هرچه زودتر از بلاتکلیفی دربیاید چرا که نفت مسجد سلیمان با هوادارانش می تواند یکی از تیم های جذاب فصل بعد باشد.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس