Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گذشت 9 ماه از تنش در روابط بین پاکستان و آمریکا و تلاش دیپلماتیک دو کشور برای کاهش تنش ها سخنگوی ارتش پاکستان در جمع خبرنگاران اعتراف کرد روابط پاکستان و آمریکا در ماه های اخیر پر تنش شده و اختلافات دو کشور افزایش یافته است.
پیش از این هم «خرم دستگیرخان» وزیر امورخارجه سابق پاکستان در آخرین روزکاری دولت این کشور گفته بود : روابط پاکستان و آمریکا در بدترین وضعیت است و تنش ها بین دو کشور بطور چشم گیری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنش در روابط اسلام آباد و واشنگتن از مردادماه سال گذشته پس از اظهارات ضد پاکستانی رئیس جمهور آمریکا تشدید شده است.
انتقال سفارت آمریکا به قدس هم اعتراض دولت و مردم پاکستان را در پی داشت. بطوری که شهرهای مختلف پاکستان شاهد تظاهرات ضد آمریکایی مردم این کشور بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

تنش های هسته ای + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جنگ هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • ۹ کشور هسته‌ای جهان چند کلاهک دارند؟
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست